معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: حجت الاسلام حبیب ارزانی رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور از برنامه‌های دهه کرامت استان تقدیر کرد.

تقدیر رئیس شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت کشور از برنامه‌های دهه کرامت خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی ، محمد صادق براتی در حاشیه جلسه مشترک ستاد دهه کرامت کشور با شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه کرامت استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط بوجود آمده از کرونا و محدودیت برگزاری مراسمات و تجمعات، امسال کمیته امور استان‌ها با مسئولیت بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) برنامه‌های ویژه‌ای در فضای مجازی تدارک دیده که در حال اجراست.
وی افزود: در پنجمین روز از دهه کرامت مراسم بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه به نحو مطلوبی در شهرستان کاشمر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت، مشهد مقدس میزبان پیکر شهید والامقام نسیم افغانی بود که برگزاری مراسم استقبال از این شهید و مراسم وداع در حرم مطهر رضوی فضای معنوی این ایام را دوچندان نمود.
براتی خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین برنامه‌ای که امسال به شکل ویژه در شب میلاد امام رئوف در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد، تجلیل از مقام شامخ سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. در این راستا برنامه‌ریزی شده که با برگزاری این مراسم از شب میلاد امام رضا (ع) تا دهه کرامت سال آینده تبیین مکتب این شهید والامقام محور اصلی برنامه‌های فرهنگی استان قرار گیرد و توسط نهادهای فرهنگی بطور ویژه به آن پرداخته شود.
وی تصریح کرد: برنامه‌هایی با محورهای مختلف برای ایام دهه مبارک کرامت در خراسان رضوی، کشور و عرصه بین‌المللی توسط کمیته‌های ویژه ۱۲ گانه پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به فضا آرایی و چراغانی محیطی شهر مشهد مقدس با مشارکت و همکاری مردم و دستگاه‌ها به ویژه شهرداری، اجرای طرح‌های کریمانه توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب دیده از شرایط بحرانی کرونا، برگزاری آیین گلباران حرم مطهر رضوی به صورت هوایی، برنامه معنوی زیر سایه خورشید و حضور خادمان حریم سلطان سریر ارتضا در ۲۰۰۰ نقطه کشور و محتواسازی تصویری برای استفاده در شبکه‌های مجازی و رسانه اشاره کرد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی عنوان کرد: برگزاری کارگاه سه روزه گرافیک با موضوع کرامت رضوی و همدلی انسانی با مشارکت هنرمندان برگزیده گرافیک کشور در مشهد مقدس، اکران تابلوها و آثار گرافیکی با موضوع کرامت رضوی در سطح شهر مشهد مقدس، تولید ۱۰ کلیپ رضوی با هدف انتشار گسترده در فضای مجازی، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در فضای باز مساجد، از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه مبارک کرامت است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.