همدان - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: یک هزارنفردراین مسابقه شرکت کردند.

۱۰۰۰نفرد مسابقه کتابخوانی امربه معروف درهمدان شرکت کردند

به گزارش قدس آنلاین، عاطفه زارعی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر به منظور ترویج و همگانی کردن این واجب دینی با همکاری ستاد امر به معروف ازابتدای بهمن ماه سال گذشته آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه یافت.

زارعی افزود: محوراین مسابقه کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» بود، افزود: این مسابقه کتابخوانی به طور کامل در بستر فضای مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد: یک هزار و ۷۵ نفرازاستان همدان در این مسابقه شرکت کردند که ۱۰ نفر به عنوان برنده نهایی معرفی شدند و از این تعداد یک نفر برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۹ نفر برنده کارت هدیه یک میلیون ریالی شدند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: زرنگار سوری از کتابخانه شهید حیدری نهاوند برنده کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و مریم فدایی ازکتابخانه شهدای دره مرادبیگ همدان، طوطی جباری ازکتابخانه شهدای دره مرادبیگ همدان، زهرا قادریان از کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهر سرکان، سمانه سلگی از کتابخانه امیرالمومنین (ع) نهاوند، ندا زارعی از کتابخانه شهدای دره مرادبیگ همدان، راضیه توکلی‌نهاد از کتابخانه اعتمادیه همدان، بهاره خادمی از دانشگاه علوم پزشکی همدان، مریم کریم‌خانی از کتابخانه شهید قدوسی فیروزان و مهتاب فضلعلی از کتابخانه باقرالعلوم (ع) سرکان هر یک مبلغ صد هزار تومان دریافت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.