فرمانده انتظامی نیشابور گفت: چهار شرور با سابقه تیراندازی و برهم زدن امنیت عمومی که متواری و تحت تعقیب قضایی بودند در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

چهار شرور مسلح در نیشابور دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسین دهقان پور افزود: در پی وقوع چند فقره تیراندازی با سلاح شکاری و نزاع دسته جمعی با سلاح سرد در برخی نقاط شهرستان نیشابور که باعث مجروح شدن یکی از شهروندان، تخریب خودرو و سلب آسایش عمومی شده بود شناسایی و دستگیری عاملان این حوادث در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی مخفیگاه عامل اصلی تیراندازی که از متهمان سابقه دار و تحت تعقیب است را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به این که در بازرسی از مخفیگاه این متهم انواع سلاح‌های سرد کشف و ضبط شد گفت: ماموران انتظامی در ادامه ردزنی‌های خود دریافتند سه نفر دیگر از مخلان نظم و امنیت عمومی تحت تعقیب که این متهم را در نزاع‌های مختلف همراهی می‌کردند در شهرستان حضور دارند که در عملیاتی ضربتی آنان را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند و تعدادی سلاح سرد از قبیل شمشیر هم از این افراد کشف شد.
دهقان‌پور افزود: پلیس و دستگاه قضایی مصمم است با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار و باعث سلب آسایش مردم می شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.