گیلان- نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با انتقاد ‌از نگهداری سگ در خانه گفت: باید از محیط زندگی انسان دور نگه داشته شود لذا نباید بگذاریم که این فرهنگ فاسد در جامعه ترویج یابد.

انتقاد نماینده ولی‌فقیه در گیلان از نگهداری سگ در خانه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از دفتر اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه گیلان، ، آیت‌الله رسول فلاحتی شامگاه سه شنبه در جلسه تفسیر آیه ۲۲ سوره حدید قرآن با بیان اینکه این آیه متکفل اعتقادی مسلمانان است اظهار داشت: تمام مصیبت‌هایی که انسان در زندگی با آن مواجه می‌شود در لوح محفوظ ثبت شده و در زندگی تحقق پیدا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مصیبت‌های رخداده در زندگی انسان به دو گونه است بیان کرد: نخست عذاب‌هایی مانند سیل، زلزله و از این دست مصیبت‌ها است که در لوح محفوظی ثبت شده و به‌طور قطع رخ می‌دهد و دیگر مصیبت‌ها مربوط به آثار گناهانی است که انسان مرتکب شده و نتیجه اعمال ما است.

امام جمعه رشت با اشاره به کامل بودن دین مبین اسلام و اینکه برای تمام شئونات و زوایای زندگی انسان برنامه مشخصی دارد تصریح کرد: زندگی انسان‌ها هم‌اکنون طوری شده که گناهان افزایش یافته و همین موضوع سبب نزول بلا می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با انتقاد از ترویج فرهنگ نگهداری سگ در منزل عنوان کرد: فرهنگ غربی به‌دنبال ترویج مفاسد و نگهداری سگ در خانه است در حالی که خوک و سگ در اسلام نجس شمرده شده و باید از محیط زندگی انسان دور نگه داشته شود لذا نباید بگذاریم که این فرهنگ فاسد در جامعه ترویج یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.