گیلان - معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند زیرساخت‌های لازم را فراهم کند تا زمینه لازم برای کارآفرینی و اشتغالزایی جوانان فراهم شود.

زیرساخت‌های لازم‌ برای توسعه کارآفرینی در کشور فراهم می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان، سورنا ستاری در حاشیه افتتاح سوله‌های استقرار شرکت‌های فناور در مجتمع تحقیقاتی فشتام شهرستان رشت اظهار داشت: استان گیلان همواره از لحاظ نیروی انسانی، زیرساخت‌های فرهنگی و در حوزه کارآفرینی بسیار مستعد است و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه استان استفاده شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به لزوم ارتقای استان گیلان در حوزه بهره‌گیری از دستاوردهای فناورانه، سرمایه‌گذاری و در حوزه پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد: توقع مردم و سیستم دولتی از این استان در حوزه‌های مختلف و سرمایه‌گذاری بیش از حد فعلی است.

ستاری گفت: خوشبختانه امروز اتفاقات و برنامه‌های خوبی در حوزه بهره‌گیری از دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان با همراهی پارک علم و فناوری گیلان و همچنین دانشگاه گیلان و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان اجرا می‌شود از طرفی قرار است شرکت‌های دانش‌بنیان در این استان توسعه پیدا کنند و این اتفاق در حال رخ دادن است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به لزوم اهتمام ویژه در جهت استفاده از ظرفیت‌های انسانی ابراز داشت: دولت نیز تلاش می‌کند که در این زمینه زیرساخت‌های لازم را فراهم کند و معتقدم که باید در این زمینه بسیار جدی کار کنیم و کمبودها جبران شود و شاهد ارتقای سرمایه‌گذاری در استان گیلان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.