رضا بدرالسماء نگارگر پیشکسوت اصفهانی از اهدای تابلویی مزین به گنبد رضوی و تصویر سردار سلیمانی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) خبر داد.

هدیه ویژه یک نگارگر پیشکسوت به دختر شهید سردار سلیمانی

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، رضا بدرالسماء هنرمند پیشکسوت نگارگری با اعلام این خبر گفت: تابلویی را به مناسبت میلاد امام رضا(ع) طراحی کردم و در این تابلوی نقاشی از تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی هم استفاده کردم.

وی در ادامه افزود: این تابلو در اندازه ۷۷ در ۵۷ با تکنیک رنگ روغن طراحی شده و من تصویر حرم رضوی در این تابلو را حدوداً سه سال پیش و به مناسبت میلاد امام رضا(ع) طراحی کرده بودم و از آنجایی که سردار سلیمانی هم خادم امام رضا(ع) بودند، تلفیق تصویر ایشان با تابلو را بی مناسبت ندیدم.

بدرالسماء تاکید کرد: دختر این شهید بزرگوار که به تازگی در شرف ازدواج هستند، قرار است خطبه عقد ایشان در حرم رضوی خوانده شود و از آستان قدس رضوی با بنده تماس گرفتند و به من سفارش کار دادند تا تابلویی را به عنوان هدیه از سوی آستان به این زوج تقدیم کنند و این تابلو هم به این نیت خلق شد.

بدرالسماء در بخش دیگری از سخنان خود درباره تابلوی «ولایت عشق» گفت: این تابلو به یکی از فرمایشات امام رضا(ع) در زمانی که به ایران تشریف می‌آورند، اشاره دارد و در واقع حدیث معروف سلسله الذهب است. به تازگی این اثر تکمیل شده است و منتظریم تا قاب شود و آن را به آستان مقدس رضوی ارسال کنیم.

وی تاکید کرد: البته قرار بود این تابلو در مراسمی رونمایی شود که متاسفانه به دلیل شیوع کرونا در حال حاضر امکان پذیر نیست. «ولایت عشق» بزرگترین تابلویی است که در زمینه نگارگری انجام شده و ابعاد آن ۲.۲۵ در ۱.۷۰ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.