همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: استاندار همدان از توسعه برنامه‌های فرهنگی در شهر حمایت کند.

استاندار همدان از توسعه برنامه‌های فرهنگی در شهر حمایت کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان ،رضوان سلماسی شامگاه سه شنبه درصحن شورای شهرهمدان خطاب به استاندار همدان اظهار کرد: فرصت راغنیمت شمرده و تأکید بر حمایت مدیریت ارشد استان در راستای تسریع در روند پیشرفت ۳ مبحث مهم شورای اجتماعی محلات، شهر دوستدار کودک و کوهستان الوند داریم.

رضوان سلماسی افزود: با توجه به مباحث مطرح شده با محوریت گنجنامه و اقدامات صورت گرفته در این قسمت از کوهستان الوند، تأکید استاندار همدان در راستای پاسخگویی دستگاه‌های ذی‌ربط به مطالبات شهروندان و نامه‌های ارسالی شورای شهر در راستای شفافیت در این زمینه، حائز اهمیت است.

وی گفت: پس از طرح شهر دوستدار کودک در کمیسیون فرهنگی، حمایت‌های اعضای شورا و تلاش‌های دبیرخانه شهر دوستدار کودک و شورای اجرایی آن مستقر در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، همدان موفق شد بین ۷۰ شهر متقاضی، در کنار ۱۱ شهر دیگر منتخب «پایلوت شهر دوستدار کودک» شود.

سلماسی ادامه داد: این اتفاق خیز جدی در راستای کسب عنوان و نشان شهر دوستدارکودک از سوی یونیسف محسوب می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته در راستای کسب این برند فرهنگی برای شهر و لزوم تکمیل چرخه شهر دوستدار کودک، تأکید استاندار بر همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با دبیرخانه مربوطه، نیاز جدی در کسب این نشان ملی و بین‌المللی است.

سلماسی در ادامه گفت: شورای اجتماعی محلات، برند فرهنگی دیگری است که نقش بسزایی در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان ایفا می‌کند و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شورای پنجم نام برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان گفت: سیاست‌گذاری شورا در حوزه شورای اجتماعی محلات اجرایی شده و از این‌رو حمایت مدیریت ارشد استان برای غنای این ساختار، افزایش آن در تمامی محلات شهر و جلب مشارکت حداکثری شهروندان در محلات شهر به‌منظور جلب همکاری دیگر ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌ها، ضرورت این حرکت محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.