همدان - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از انجام پروژه پیشگیری از خشونت با برنامه‌های تلفیقی درشهرستان بهار خبرداد.

اجرای پروژه پیشگیری از خشونت با برنامه‌های تلفیقی در شهرستان بهار

به گزارش قدس آنلاین، عباس نجفی صبح چهارشنبه درستاد پروژه پیشگیری و کنترل خشونت درراستای کاهش جرم در شهرستان بهار گفت: در راستای اجرای برنامه‌های کنترلی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم ستاد پیشگیری و کنترل خشونت تشکیل و برنامه راهبردی جامع تدوین شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان بهار به عنوان شهرستان پایلوت دراین زمینه انتخاب شده است، گفت: پروژه پیشگیری ازخشونت با برنامه‌های تلفیقی دراین شهرستان انجام می‌شود.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان اضافه کرد: این برنامه به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و نیز پایداری و توسعه امنیت در شهرستان بهار با مشارکت ارگان‌های مسئول انجام خواهد شد.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان همدان عنوان کرد: بخشی از این برنامه‌ها در حوزه فرهنگی با رویکرد پیشگیری رشد مدار و درحوزه امنیتی با رویکرد سلبی موجب ایجاد امنیت و کاهش خشونت درسطح شهرستان بهار خواهد شد.

نجفی گفت: در این راستا معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان همدان توافقنامه همکاری امضا کرده‌اند و درسطح شهرستان بهار با هدف کنترل و کاهش قتل، نزاع، سرقت، خشونت و پرخاشگری نسبت به پیشگیری ازجرایم مذکوراقدام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.