فرمانده انتظامی بردسکن گفت: درراستای پاکسازی مناطق آلوده، ۱۴ پاتوق توزیع مواد مخدر در این شهرستان شناسایی شد.

شناسایی ۱۴ پاتوق توزیع مواد مخدر در بردسکن/ کشف بیش از ۶ کیلو گرم هروئین از دو قاچاقچی

سرهنگ عباس نظافتی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: درراستای پاکسازی مناطق آلوده از مواد مخدر و با هدف تقویت احساس امنیت شهروندان و ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح تشدید مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان بردسکن به مرحله اجرا در آمد.

وی عنوان کرد:  دراین عملیات ضربتی با هماهنگی مقام قضایی شهرستان  ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق شدند در بازرسی از ۱۴ باب منزل مسکونی که پاتوق توزیع مواد مخدر بود و باعث نارضایتی اهالی محل شده بود  ۳۰ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و دراین رابطه ۴ کیلو و۵۰۰ گرم تریاک کشف و دراین راستا یک دستگاه خودرو نیز توقیف گردید.

 فرمانده انتظامی بردسکن  هدف از اجرای این طرح را ثبات امنیت و رضایتمندی شهروندان و برخورد قاطع با مجرمان  و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ اعلام کرد. 

به گفته وی دراین رابطه پرونده ای تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کشف بیش از ۶ کیلو گرم هروئین از دو قاچاقچی در بردسکن

نظافتی در ادامه تصریح کرد: همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی حین کنترل  خودروهای عبوری محور بردسکن به سبزوار به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و برای بازرسی دقیق  خودرو را متوقف کردند.

  وی عنوان کرد:  از سرنشینان این خودرو که دو  مرد جوان بودند  پس از بازجویی و بازرسی  مقدار ۶  کیلو و ۷۵۰ گرم هروئین  که به طرز ماهرانه ای  در بدنه  خودرو جاسازی شده بود را   کشف و ضبط کردند.

نظافتی   گفت:  این دو قاچاقچی از استان های جنوبی کشور این مقدار  مواد  را جاسازی و قصد حمل آن را به استان های شمالی کشور  داشتند که با تیزبینی  و هوشیاری ماموران  به دام افتادند. 

وی افزود: دراین رابطه نیز  پرونده ای تشکیل و پس از بازجویی متهمان  برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.