بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) که یکی از مجهزترین مراکز درمانی - آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد است دوباره به مرکز ویژه درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافت.

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد دوباره به بیماران کرونایی اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین،  معاون درمان  دانشگاه  علوم پزشکی مشهد گزارش داد: با کاهش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان امام رضا (ع) در خرداد ماه امسال این بیمارستان از پوشش درمان اختصاصی کرونا خارج شده بود اما با افزایش تعداد مبتلایان در هفته‌های اخیر دوباره به بیماران کرونایی اختصاص یافت.

دکتر شاپور بدیعی افزود: بیمارستان شریعتی مشهد نیز کماکان برای بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ فعالیت خود را ادامه می‌دهد.
وی ادامه داد: این در حالی است که همزمان با موج دوم شیوع کرونا ۵۰ درصد از ظرفیت تمامی بیمارستان‌های مشهد به بیماران کرونایی اختصاص یافته است، به طوریکه همه بیمارستان‌ها باید نیمی از ظرفیت خود را به بیماران کرونایی اختصاص دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای حضور مستمر پرستاران و کادر پزشکی در بخش‌های کرونایی و غیر کرونایی انجام شده و تلاش می‌شود با تمام توان به گونه‌ای برنامه ریزی شود تا در روند ارائه خدمات به بیماران کرونایی و غیر کرونایی خللی وارد نشود.
وی افزود: بهترین راهکار پیشگیری از بیماری کرونا رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بهداشت فردی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.