فرماندار خلیل آباد گفت: ۱۵ تفاهم نامه با ارزش سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان با اشتغال ایجادی ۵۸۱ نفر در این شهرستان امضاء شده است که از این طریق از سال گذشته تا کنون برای ۱۳۸ نفر اشتغال ایجاد شده است.

امضای ۱۵ تفاهم نامه با ارزش سرمایه گذاری ۲۴۰ میلیارد تومان در خلیل آباد

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم قاسم پور در جلسه شورای اداری خلیل آباد که با حضور مدیر کل کمیته امداد و مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: در سایه همدلی، همراهی و هم افزایی که بین اضلاع مثلث اقتصادی فرهنگی در شهرستان اعم از امام جمعه ، دستگاه  قضا، نماینده مجلس و همچنین معین های اقتصادی ایجاد شده است اقدامات خوب و موثری در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و توسعه سرمایه گذاری در سطح شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه یکی از معین های اقتصادی  و فرهنگی که در شهرستان موثر و قوی عمل کرده کمیته امداد امام خمینی (ره) است، افزود: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، شرکت پیشرو صالح و دیگر معینهای اقتصادی در سطح شهرستان، در راستای اشتغال، تولید و افزایش سرمایه گذاری و همچنین توجه به نخبگان که مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود به آن تاکید نموده اند قدمهای ارزشمندی برداشته شده است.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه  به همت معین های اقتصادی در شهرستان از ۵۸۱ نفر اشتغالی که در تعهد داشتیم تاکنون برای ۱۳۸ نفر اشتغالزایی انجام شده است ، اظهار کرد: در ارزیابی های نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی ،خلیل آباد جزء ۵ شهرستان برتر به لحاظ عملکرد و ثبت پروژه های اقتصادی در سامانه رصد معین های اقتصادی شد.

وی با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع در ادارات شهرستان بیان کرد: تکریم ارباب رجوع از وظایف دستگاه های اداری شهرستان است و وجود ویروس کرونا سبب کم کاری و یا عدم پاسخ گوئی مناسب به ارباب رجوع نشود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.