فرماندار مشهد گفت: نامه معرفی آقای غلامحسین صاحبی، عضو علی‌البدل اول، به عنوان جانشین آقای شهلا در شورای اسلامی شهر مشهد دیروز به شورای شهر ابلاغ شده است.

جانشین امیر شهلا معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمدرضا هاشمی در خصوص جانشین امیر شهلا، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: ما براساس قانون عضو علی‌البدل اول را به عنوان جانشین امیر شهلا، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه دیروز نامه معرفی عضو علی‌البدل اول ابلاغ شده، افزود: از مجموع آرای اخذ شده در انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، ۱۵ نفر اولی که بیشترین رای را گرفتند، به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر مشهد انتخاب شدند. بعد از این‌که آن اتفاق برای آقای شهلا افتاد، ما براساس قانون، عضو علی‌البدل اول را به عنوان جایگزین ایشان در شورای اسلامی شهر مشهد معرفی کردیم.

هاشمی عنوان کرد: بر همین اساس آقای غلامحسین صاحبی عضو علی‌البدل اول به عنوان جانشین آقای شهلا در شورای اسلامی شهر مشهد معرفی شد. با توجه به اینکه نامه معرفی وی دیروز ابلاغ شده، ایشان می‌تواند از همین امروز به سرکار برود.

فرماندار مشهد ادامه داد: امیدوارم ایشان با اتحاد و همدلی در راستای رفاه و رضاتمندی برای مردم شهر مشهد تلاش کند.

غلامحسین صاحبی در رشته دامپزشکی تحصیل کرده و عضو شورای شهر چهارم مشهد نیز بوده است.

امیر شهلا به دلیل اتهامات اعمال نفوذ در کمیسیون ماده ۱۰۰ و شروع به ارتشاء به ۲ سال حبس محکوم شده که این حکم از ۲۵ خرداد ۹۹ اجرا شده است. سابقه این پرونده قضایی به اسفند ماه سال ۹۶ بازمی‌گردد. طی رسیدگی امیر شهلا در دادگاه بدوی از غالب اتهامات اخلاقی تبرئه شد اما در رسیدگی به پرونده وی در دیوان عالی کشور، رای برائت دادگاه تجدید نظر نقض و در نهایت عضو شورای شهر مشهد به ۲ سال حبس محکوم شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.