مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: توزیع گوشت منجمد مرغ به منظور تنظیم بازار در این استان آغاز شده است.

توزیع مرغ منجمد در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، سعادت علی‌نیا افزود: با توجه به افزایش قیمت مصوب گوشت مرغ بر اساس تصمیم ستاد ملی تنظیم بازار، توزیع گوشت منجمد مرغ با هدف جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت در این بخش آغاز شد.

وی ادامه داد: در این راستا هزار و ۲۰۰ تن گوشت منجمد مرغ برای توزیع در بازار خراسان رضوی در نظر گرفته شده است که موجب تنظیم قیمت و جلوگیری از گرانفروشی می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: قیمت هر کیلو گوشت منجمد مرغ برای مصرف ‌کننده ۱۳۵ هزار ریال است و مردم می‌توانند آن را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف تهیه کنند.

وی افزود: علاوه بر این سه کامیون سیار در سه منطقه مشهد شامل میدان استقلال، بولوار کوشش و خیابان گاز مستقر شده و مرغ منجمد توزیع می‌کند.

علی‌نیا ادامه داد: در زمینه توزیع مرغ منجمد هیچ محدودیتی در استان نداریم و طبق پیش‌بینی انجام شده ۶۰۰ تن سهمیه مشهد و ۶۰۰ تن سهمیه سایر شهرستان‌های استان جهت توزیع در دو مرحله درنظرگرفته شده و امکان افزایش این میزان را هم داریم.

وی گفت: قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت گرم مرغ در بازار ۱۵۵ هزار ریال است و هرگونه گرانفروشی در این زمینه با نظارت دستگاه‌های متولی مورد برخورد قرار می‌گیرد.

روزانه ۴۰۰ تن گوشت مرغ در خراسان رضوی مصرف می‌شود و هزار و ۴۰۰ واحد تولیدکننده مرغ گوشتی با ظرفیت تولید هر دوره ۲۶ میلیون قطعه در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.