وحید شمسایی ستاره فوتسال ایران و جهان گفت: دوستی و محبت به اهل بیت(ع) ساده به دست نیامده و از کودکی در ادبیات ذهنی ما پرورش داده شده است.

عشق به اهل بیت(ع) از کودکی در ادبیات ذهنی ما پرورش یافته است

به گزارش قدس آنلاین،  وحید شمسایی بهترین گلزن تاریخ فوتسال ملی جهان با حضور در ویژه برنامه «تشرف» که همزمان با ایام دهه کرامت با مشارکت شورای معارف سیما و موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود، با اشاره به عرض اردات خود به ساحت مقدس امام رضا(ع) گفت: عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از کودکی با ما عجین شده است و بدون توسل به این بزرگواران نمی‌توانیم زندگی کنیم.
وی ابرازکرد: پدر و مادرم علاقه بسیاری به سفرهای زیارتی داشتند و به همین دلیل سالی چهار، پنج بار به مشهد و زیارت حرم علی بن موسی الرضا(ع) مشرف می شدیم و خدا را شاکرم که در خانواده ای مذهبی بزرگ شده و تربیت یافته ام.
شمسایی ادامه داد: از همان دوران کودکی بهترین مسافرت ها را سفر به مشهد می دانستم و با وجود سفر به خیلی از کشورهای دنیا، به این واقعیت رسیده ام که شهر مشهد بهترین شهر و حرم امام رضا(ع) بهترین مکان دنیاست.
وی افزود: من همواره در تمام مشکلات زندگی ام به خود حضرت توسل کرده و از ایشان استمداد می طلبم؛ اعتقادم بر این است که اگر حاجت و خواسته ای دارم فقط از ایشان بخواهم زیرا هیچ گاه از درگاه این امام دست خالی بر نگشته ام.
شمسایی با بیان اینکه امام رضا(ع) در همه جای زندگی من قرار داد، گفت: قبل از شروع مسابقات همراه با تیم به مشهد سفر می کنیم و پیروزی را از خود آقا طلب می کنیم؛ لطف و عنایت این امام همواره شامل حال ما بوده و هست.
وی بیان کرد: امام رضا(ع) به قدری بزرگ و عظیم است که زبان ما قاصر از بیان این همه بزرگی است. از خداوند می خواهیم که همواره سایه الطاف این امام همام بر کشورما مستدام باشد.

منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.