همدان - مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خانه جوانان استان همدان در حال راه‌اندازی است و طی هفته آینده با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

خانه جوانان استان همدان راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ، محسن جهانشیر  دردیدارورزشکاران با امام‌جمعه همدان گفت: با توجه به رهنمودها و توصیه‌های مقام معظم رهبری دربیانیه گام دوم انقلاب وهمچنین توجه ایشان به حوزه فرهنگ و جوانان اداره کل ورزش وجوانان با توجه به جامعه هدف خود این مهم را دردستور کار خود قرارداده است.

وی افزود: شناسایی آسیب‌های موجود در حوزه جوانان ازدیگر برنامه‌های این اداره است که خوشبختانه باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی این مهم با پرکردن خلأهای موجود دردستورکار قرارگرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه همه اقدامات باید مبتنی بر حفظ ارزش‌های اسلامی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب باشد، گفت: خانه جوانان استان همدان در حال راه‌اندازی است وطی هفته آتی با حضورمعاون وزیر ورزش و جوانان به‌صورت رسمی آغاز فعالیت می‌کند تا بتواند بخشی ازنیازهای جوانان را فراهم کند.

جهانشیر بابیان اینکه به‌واسطه رهنمودهای روحانیت استان همدان برنامه‌های فرهنگی در کنار برگزاری برنامه کوهنوردی در میدان میشان به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: متأسفانه عدم حضور جوانان ارزشی در برخی محیط‌ها موجب می‌شود فضا برای سایرین بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای بازتر و فراهم‌تر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.