مدیرعامل تاکسیرانی مشهدمقدس بر نظارت بیشتر بر فعالیت تاکسیرانان مشهد در زمینه بهره‌گیری از ماسک تاکید کرد.

تمهیدات جدید مقابله با کرونا/تاکسیرانان مشهدی ملزم به استفاده از ماسک شدند

به گزارش قدس آنلاین، احمد محبی اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش شدید نرخ ابتلا به بیماری کرونا هستیم که ناشی از عدم استفاده از ماسک و رعایت نکردن توصیه های بهداشتی از سوی شهروندان است.

وی افزود: از همین رو به دلیل حفظ سلامت تاکسیرانان و مسافران و قطع زنجیره ابتلا به کرونا این سازمان همچون سابق و با عزمی جدی‌تر بر لزوم استفاده تاکسیرانان از ماسک و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظارت خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین به دلیل سهولت در دسترس قرار گرفتن ماسک و مواد ضد عفونی این موارد با گشت‌های سیار در خطوط و مبادی ورودی شهر در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد و ناوگان گردشی نیز می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های مشخص شده همچون میدان شهدا و چهار راه نخریسی و... جهت دریافت ماسک و مواد ضد عفونی اقدام کنند.

محبی تصریح کرد: روزانه بیش از هزار پک بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی در بین تاکسیرانان توزیع و سلامت آنان نیز توسط اکیپ‌های تست سلامت در چند نقطه از شهر مشهد پایش می‌شود.

وی اضافه کرد: مقابله با کرونا جز با عزم جدی و کمک و رعایت کلیه شهروندان و دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر نیست و همه ما باید نقش خود را در این راه به صورت کامل اجرا کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.