مدیر کلینیک تخصصی مشاوره و روانشناسی آستان مهر رضوی(واحد بعثت) از ارتقاء خدمات سامانه «آوای مشاور» به میمنت میلاد امام رضا(ع) در این کلینیک خبر داد.

ارتقاء خدمات سامانه مشاوره تلفنی «آوای مشاور»  به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، حمید ذوالفقاری با اعلام این خبر گفت: سامانه «آوای مشاور» با هدف ارائه خدمات غیر حضوری مشاوره و روان‌شناسی به مخاطبان راه‌اندازی شده است و تا کنون ارائه خدمات در این سامانه تنها روزهای شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر بوده است.  
وی تصریح کرد: اکنون بعد از گذشت حدود یک سال از راه اندازی این سامانه، به میمنت میلاد پرخیر و برکت امام رضا(ع) خدمات این سامانه به دو  روز در هفته ارتقاء پیدا می کند.  
مدیر کلینیک بعثت آستان مهر رضوی ابراز کرد: علاوه بر روزهای شنبه از این تاریخ به بعد روزهای چهارشنبه نیز مخاطبان می توانند در همان ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر از خدمات این سامانه تلفنی که به صورت کاملا رایگان ارائه می شود، بهره مند شوند.  
وی افزود: در این سامانه تلفنی در مورد مسائل مختلف روان‌شناختی اعم از مشکلات و بحران‌های عاطفی خانواده در زمینه کودک و نوجوان، بزرگسال و در زمینه‌های تحصیلی و شغلی و همچنین اختلالات بالینی به مراجعینی که امکان حضور در کلینیک را ندارند مشاوره تخصصی ارائه می شود.  
ذوالفقاری افزود: در سامانه «آوای مشاور» خادمیاران و مشاوران که دارای مدرک کارشناس ارشد مشاوره و روان‌شناسی هستند و همچنین مشاوران کلینیک بعثت آستان مهر رضوی پاسخگوی سوالات مخاطبان  هستند.  
وی ابراز کرد: کارشناسان پاسخگو در این سامانه تلفنی تلاش می کنند با ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی مخاطبان را تا زمان دستیابی به نتیجه مطلوب راهنمایی کنند و در صورت نیاز آنها را به حضور در جلسات حضوری مشاوره این کلینیک دعوت کنند.  
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر شش خط تلفن به این سامانه اختصاص داده شده است که این شماره تلفن‌ها عبارتند از: ۳۸۴۳۸۷۴۱، ۳۸۴۳۸۸۹۱،۳۸۴۳۸۱۸۶،۳۸۴۳۹۴۳۵ و همچنین شماره ۳۸۰۰۸ .

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.