بازیگر و هنرپیشه سیما گفت: زیارت بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع)، یکی از بزرگترین لذت های زندگی من است.

زیارت امام رضا(ع) یکی از بزرگترین لذت های زندگی من است

به گزارش قدس آنلاین، سید علی صالحی بازیگر و هنرپیشه سیما در ویژه برنامه «تشرف» که هر روز در ایام دهه کرامت با مشارکت شورای معارف سیما و موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود، با اشاره به حال و هوای روزهای میلاد امام رضا(ع) و احساس خود از زیارت این بارگاه مقدس، اظهار کرد: خدا را شاکرم که این توفیق نصیبم شد همزمان با ایام پر خیر و برکت میلاد با سعادت امام رضا(ع) به مشهد مشرف شوم.
وی ابراز کرد: از کودکی خاطرات بسیار خوبی از سفر به شهر مشهد و زیارت حرم امام رضا(ع) برایم به یادگار مانده است؛ روزهای خوبی که همراه با خانواده و دسته جمعی در ایام نوروز و ولادت امام رضا(ع) به مشهد سفر می کردیم و حس و حال ناب و تکرار نشدنی را در این مکان مقدس تجربه می کردیم.
صالحی افزود: همواره در لحظه های سختی و مشکلات به ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) متوسل می شوم و هیچ پناهی به جز آستان مبارک این امام رئوف ندارم. در سال بیش از ۱۰ بار به مشهد سفر می کنم و به محض ورود به پابوسی امام رضا(ع) می آیم.  
وی تنها خواسته اش از امام رضا(ع) را رفع گرفتارهای مردم و رسیدن به خواسته ها و حوائج آنان ذکر کرد و گفت: مشهد تنها شهری است که در صورت دعوت بدون اما و اگر می پذیرم و به زیارت این امام همام می شتابم.
صالحی افزود: در بسیاری از موارد به دلیل مشغله کاری و شرایط زندگی توفیق زیارت ندارم و از راه دور به حضرت سلام می دهم؛ زیارت اگر دلی باشد به دل نیز می نشیند و فرقی نمی کند که از راه دور باشد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.