سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: ارتباطات گسترده از طریق شبکه‌های داخلی و بین المللی در شب و روز میلاد امام رضا(ع) از این آستان مقدس برقرار می‌شود.

زیارت امام رضا (ع) از راه دور با ارتباطات زنده تلویزیونی

به گزارش قدس آنلاین، سید احمد هاشم آبادی سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: همزمان با شب و روز میلاد حضرت رضا (ع)  حجم برنامه‌ها و ارتباطات زنده تلویزیونی به شکل فزاینده‌ای بالا خواهد رفت.
او درمورد پخش ویژه برنامه تشرف از شبکه یک در دو نوبت ساعت ۱۷ و حوالی ساعت ۲۴ با حضور چهره‌های شاخص تلویزیونی از استیج پشت بام صحن انقلاب اسلامی، افزود: این برنامه توسط گروه معارف شبکه یک سیما با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه بر روی آنتن می‌رود.
سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی پخش ویژه برنامه اذانگاهی تا آسمان و ویژه برنامه بهشت هشتم را از سیمای خراسان از دیگر بسترهای زیارت از راه دور با همکاری سیمای خراسان رضوی عنوان کرد و ادامه داد: شبکه قرآن نیز با پخش ویژه برنامه ایوان بهشت هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ میهمان منازل علاقه‌مندان است.
هاشم آبادی با اشاره به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این ایام، بیان کرد: "به تو از دور سلام" که از سه شب پیش آغاز شده است هر شب حوالی ساعت ۲۴ از شبکه دو پخش می‌شود و تا روز میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت؛ "آسمون هشتم" نیز هر شب از ساعت ۲۱ تا ۲۲ از شبکه افق بر روی آنتن می‌رود.
او با اشاره به همکاری شورای معارف سیما در برقراری ارتباطات زنده با شبکه‌های مختلف، تصریح کرد: با همکاری این مجموعه در ایام دهه کرامت تاکنون ارتباطات زنده‌ای با شبکه‌های مختلف سیما، چون شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، سلامت، آموزش، قرآن، تماشا و جام جم داشته ایم و این ارتباطات همچنان با حجم بیشتر و با استقرار دومین واحد سیار صدا و سیما در شب و روز میلاد حضرت رضا (ع) ادامه خواهد داشت.
سرپرست موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تاکید کرد: پخش ویژه برنامه "شمس الشموس" از شبکه الاهواز و"ماهتاب" از شبکه ولایت از برنامه‌هایی است که در این ایام در گستره بین‌المللی از بارگاه علی بن موسی الرضا (ع) بر روی آنتن می‌رود.
هاشم آبادی برقراری ارتباط با شبکه‌های بین المللی در قالب اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه دانست و اظهار کرد: در این ایام با پخش ویژه برنامه ثامن الححج از شبکه‌های الکوثر، المعارف، النعیم و شبکه امام رضا (ع) بر بستر اینترنت میزبان ارادتمندان علی بن موسی الرضا (ع) در حرم مطهر رضوی هستیم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.