به همت اداره انتظامات خواهران آستان قدس رضوی و همزمان با دهه کرامت رضوی، ۲ هزار بسته متبرک در قالب «تحفه رضوی» به زوج‌های جوان اهدا می شود.

اهدای ۲ هزار بسته متبرک در قالب «تحفه رضوی» به زوج‌های جوان

به گزارش قدس آنلاین، روح الله رنجبر، مدیر اداره انتظامات و تشریفات حرم مطهر رضوی در این رابطه گفت: از ولادت حضرت معصومه(س) تا سالروز ولادت حضرت رضا(ع) عروس و دامادهایی که در حرم مطهر خطبه عقدشان در رواق شیخ طوسی حرم مطهر جاری می‌شود، بسته های متبرکی به آنها اهدا می شود.
وی با بیان اینکه این طرح امسال با مشارکت اداره انتظامات خواهران حرم مطهر انجام می شود افزود: این بسته ها شامل نبات متبرک، نمک، یک جلد کتاب، مفاتیح و میثاق نامه است که از امشب مصادف با شب میلاد امام هشتم علاوه بر این بسته ها یک جلد کلام الله مجید به تازه مزدوجین اهدا می شود.  
رنجبر تصریح کرد: طرح تحفه رضوی از شب ولادت حضرت رضا(ع) تا شام میلاد به صورت ۲۴ در رواق شیخ طوسی اجرا می شود.
وی افزود: ارشاد این زوج‌های جوان توسط چند نفر از خادمان این بارگاه منور در این ایام از برنامه‌هایی است که حین اعطای بسته تحفه رضوی در دستور کار قرار گرفته است.
مدیر اداره انتظامات و تشریفات حرم مطهر رضوی اضافه کرد: همچنین بسته های متبرکی ویژه دختران نوجوان زائر و دختران کارکنان این اداره توسط خواهران انتظامات حرم مطهر تهیه شد که در سالروز ولادت حضرت معصومه(س) توزیع شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.