رییس اتحادیه فوتبال اروپا گفت: بدنبال بازگرداندن هواداران به ورزشگاه‌ها هستیم تا در مهم‌ترین بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند.

احتمال بازگشت تماشاگران به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش قدس آنلاین، الکساندر چفرین اظهار داشت: در مذاکراتی که با نخست وزیر پرتغال و آلمان داشتم، پیش از دهم جولای درخصوص بازگرداندن هواداران به ورزشگاه‌ها تصمیم می‌گیریم.

وی افزود: نباید با این تصمیم‌گیری امنیت برگزار کنندگان و دست‌اندرکاران مسابقات به خطر بیافتد اما نبود هواداران در مهم‌ترین بازی‌های فوتبال ناراحت‌کننده است.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی یوفا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ۲۹ مهر امسال و فینال نیز هشتم خرداد سال ۱۴۰۰ در شهر استانبول برگزار می‌شود.

پیش از این استانبول میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این پیکارها قرار است به صورت متمرکز در لیسبون پرتغال برگزار شود.

لیسبون چندین ورزشگاه در اختیار دارد که از جمله آنها می‌توان به ورزشگاه ۶۵ هزار نفری استادیو دالوز بنفیکا که میزبانی فینال یورو ۲۰۰۴ و لیگ قهرمانان ۲۰۱۴ را برعهده داشت، اشاره کرد.

همچنین ورزشگاه ۵۰ هزار نفری خوزه آلوالاده خانه اسپورتینگ نیز که برای یورو ۲۰۰۴ مورد استفاده قرار گرفت و میزبان فینال یوفا کاپ ۲۰۰۵ بود، برای میزبانی از باقیمانده دیدارهای این فصل لیگ قهرمانان قابل استفاده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.