رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن گفت: در دهه کرامت ۴۰۰ سبد غذایی و پوشاک بین خانواده های نیازمند از جمله سادات ، ایتام و سالمندان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

توزیع ۴۰۰ سبد پوشاک و غذایی بین  خانواده های نیازمند در بردسکن

سید کاظم حسینی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین،  ضمن  گرامی داشت دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و میلاد سراسر نور امام مهربانی ها ، علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: این تعداد سبد غذایی و پوشاک شامل  البسه مردانه ، زنانه و بچگانه و مواد غذایی از جمله برنج ، روغن، قند، رب ، گوشت تازه گوسفندی و ماکارونی بوده است که ارزش آن  بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی اعلام کرد: علاوه بر توزیع این تعداد سبد غذایی و پوشاک  ۲۰ سری جهیزیه  به همت دفتر مقام معظم رهبری ، حامیان و این نهاد تهیه و بین زوج های جوان  تحت حمایت  اهداء شد که ارزش آن  ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن با بیان اینکه از ابتدای امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیش از ۲ هزار سبد غذایی و بیش از ۱۵ هزار  پرس غذای گرم بسته بندی شده  بین خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر توزیع شده است ، گفت: ارزش این مقدار سبد غذایی و غذای گرم بسته بندی شده  بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.