مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در حادثه معدن قیرطبیعی گیلانغرب یک نفر فوت کرد و ۶ نفر هم مصدوم شدند که ۲ مصدوم به علت وخامت حالشان توسط بالگردهای ارتش و هلال احمر به کرمانشاه اعزام شدند.

حال ۲ مصدوم حادثه معدن گیلانغرب نامساعد است

قدس آنلاین: جلیل بالایی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مصدومان با بالگرد هلال احمر به بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه و مصدوم دیگر نیز با بالگرد ارتش به بیمارستان ۵۲۰ کرمانشاه اعزام شدند.

بالایی توضیح داد که سایر مصدومان نیز به بیمارستان های گیلانغرب و قصرشیرین اعزام شده اند.

به گفته وی، به دستور استاندار کرمانشاه مجموعه مدیریت بحران و تیم های امدادی به فاصله یک ربع بعد از وقوع حادثه به محل اعزام شدند.

آنچنان که بالایی گفت: سرعت عمل نیروهای امدادی نشان دهنده دلسوزی و حرمت قایل شدن برای جان انسان به خصوص قشر کارگر است.

وی دلیل وقوع این حادثه را گازگرفتگی اعلام کرد و گفت: با دستور استاندار کرمانشاه تیمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه برای بررسی دقیق علت حادثه به شهرستان گیلانغرب اعزام شده است.

فرماندار گیلانغرب نیز پیشتر در گفت و گو با ایرنا، دلیل وقوع این اتفاق را گازگرفتگی اعلام کرد و گفت: در این حادثه یک نفر فوت کرد و ۶ نفر هم مصدوم شدند.

کوروش محمودیان، نام فرد فوت شده را «جواد ثابتی» اعلام کرد و افزود: همچنین «کیومرث نجفی، محمدرضا شکری، محمد ملکی، عباس شاه ولیان، مسلم مرادی و اکبر منفرد» مصدومان این حادثه هستند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت ۳۲ معدن قیرطبیعی، گچ و آهک دارد که ۱۷ معدن آن فعال و ۷۵ درصد ذخیره قیرطبیعی کشور در گیلانغرب وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.