خراسان شمالی- مدیر عامل بنیاد علوی کشور از افزایش بیش از ۴۰۰ درصدی اعتبارات شهرستان مانه و سملقان خبر داد.

افزایش ۴۰۰ درصدی اعتبارات مانه سملقان
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محسن منصوری درنشست امضای تفاهم نامه بین استانداری و بنیاد علوی برای توسعه مانه و سملقان گفت: اعتبارات سال گذشته بنیاد علوی برای شهرستان مانه و سملقان حدود ده میلیارد تومان بود و امسال بیش از چهارصد درصد این منابع و اعتبارات افزایش می یابد و حدود پنج تا شش میلیارد تومان پروژه ملی در دست اجرا داریم و افزون بر سی میلیارد تومان تسهیلات خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: امسال مجموع اعتبارات برای هزینه در شهرستان مانه و سملقان در حوزه های عمرانی، اجرایی، زیرساختی و توانمندسازی حدود ٨٠ میلیارد تومان خواهد بود.

 استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: تا ١۵ روز آینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سند ٣ ساله توسعه همه جانبه شهرستان مانه و سملقان برای برنامه ریزی چگونگی اتمام کارها نوشته شود و هر ماه گزارش عملکرد داشته باشید.
شجاعی اشاره داست: سند جهش تولید استان در قالب اجرای ١٩٠ پروژه تهیه شده است که باید طرح های مربوط به شهرستان مانه و سملقان در این سند با نگاه توسعه همه جانبه و رشد تمامی بخش ها جمع بندی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.