زنجان-شهردار زنجان گفت:درصدد بازگشایی محور شرقی غربی پادگان هستیم.

شهردار زنجان خواستار همکاری مسئولان پادگان برای بازگشایی معابر شد

حبیب الله یگانه شهردار زنجان در نشست خبری روز شنبه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به اینکه  پروژه سبزه میدان در حال حاضر ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: پنج درصد از زمان بندی مشخص شده عقب هستیم.
 یگانه  با بیان اینکه در قرار داد اولیه پروژه سبزه میدان نورپردازی و  فضای سبز  دیده نشده است یادآور شد: قرارداد این پروژه ۶۴ میلیارد تومان بسته شده بود که اگر  خدمات جدید به آن اضافه شود مطمئنا این مبلغ نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

شهردار زنجان با اشاره به بازگشایی محور داخل پادگان نیز گفت:در حال حاضر به دنبال بازگشایی محور شرقی غربی و ورودی شهرک های فجر،نصر و  آزادگان هستیم و جلسات زیادی در این خصوص برگزار شده است و امیدواریم که مسئولین پادگان نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام لازم را انجام دهند.

 شهردار زنجان در پاسخ به سوالی  در خصوص راه اندازی اتوبوس معلولین نیز گفت: در گذشته  برای جابجایی معلولین خرید یک دستگاه ون را پیگیری کرده بودیم که در حال حاضر این دستگاه خریداری شده و تجهیزخواهد  شد.
 یگانه با بیان اینکه در جهت مناسب سازی فضاهای شهری و پارک ها اقدامات  مناسبی از طرف شهرداری صورت گرفته است گفت: پارکهای و فضاهای سبز که در حال حاضر ایجاد می شود قابلیت دسترسی برای معلولین را فراهم کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.