رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی نخستین روزکاری خود را با دیدار خانواده معظم شهدا آغاز کرد.

رئیس دفتر جدید تولیت آستان قدس نخستین روز کاری را با دیدار خانواده شهدا آغاز کرد

به گزارش قدس آنلاین، حسن رنگرز جدی همزمان با سالروز میلاد امام علی بن موسی الرضا(ع) و در اولین روز انتصاب خود به عنوان رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منزل شهیدان محسن و محمد حسین مهاجر قوچانی، ضمن ابلاغ پیام و مراتب تسلیت و تعزیت تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت ضایعه درگذشت مادر این شهیدان، با خانواده‌ آن شهدا ابراز همدردی کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج(ع) و تسلیت رحلت مادر شهیدان مهاجر قوچانی به خانواده آن مرحوم، با تأکید بر اینکه شهدا و خانواده شهدا اساس و ستون‌های نظام مقدس اسلامی هستند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا برای نظام مقدس اسلامی همچون نخ تسبیح جامعه هستند.

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری نسبت به حفظ میراث شهدا، عنوان کرد: شهدا از تمام هستی خود در راه ارزش‌ها و آرمان های اسلام و انقلاب گذشتند، لذا در کنار وامداری عمومی جامعه نسبت به شهدا، آنان که بر منصب‌های مدیریتی تکیه زده‌اند، به طور خاص مدیون شهیدان هستند و مسئولیت سنگینی برعهده دارند.

رنگرز جدی در ادامه با بیان اینکه عزت، استقلال و اقتدار کشور و نظام مقدس اسلامی را مدیون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستیم، عنوان کرد: آنچه ایران اسلامی را به رغم همه توطئه‌ها و فشارهای دشمنان حفظ کرده است، عشق جوانان به امام حسین(ع) و حضرات معصومین(ع) است و خانواده‌ی معظم شهدا میراث دار رشادت‌ها، شجاعت‌ها و صبوری این جوانان هستند.

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی در ادامه به دیدار خانواده شهدای تیپ فاطمیون رفت و با حضور در منزل شهیدان سید عبدالحمید و سید اسدالله سجادی با خانواده این شهیدان والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

رنگرز جدی در این دیدار با بیان اینکه شهدای افغانستانی اثبات کردند، دفاع از ارزش‌های اسلام مرز جغرافیایی نمی‌شناسد، عنوان کرد: ویژگی مشترک شهدای جبهه مقاومت غیرت دینی بوده و این غریت دینی رمز عظمت و اقتدار جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا مایه قوام و ثبات جامعه اسلامی ما هستند، عنوان کرد: امروز خانواده‌های معظم شهدا زینبی وار ادامه دهندگان راه شهیدان هستند و ذره ای از ثبات قدم خود در مسیر ارزش‌های اسلامی نکاسته‌اند.

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی همچنین با حضور در منزل شهید محمد رضا خاوری از فرماندهان ارشد تیپ فاطمیون، با مادر و اعضای خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد.

رنگرز جدی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام تولیت آستان قدس رضوی، صبر جمیل، صلابت و شکیبایی مادران شهدا که فرزندان خویش را در راه اسلام و رضای پروردگار نثار کردند، ستود.

رئیس دفتر تولیت آستان قدس رضوی گفت: نخستین روز کاری خود را با دیدار خانواده معظم شهدا به منظور کسب اجازه از این بزرگواران برای آغاز خدمت در کسوت جدید در آستان قدس رضوی آغاز کرده‌ام تا انشالله با دعای خیر شما در مسئولیت‌های جدید محوله در پیشگاه حضرت رضا(ع) و شهدا رو سپید باشیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.