مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت:چهارمین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران استان با حضور عوامل نظارتی و اجرایی برگزار شد.

انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اعلام وضعیت قرمز، استقبال خوبی از انتخابات این دوره صورت نگرفت.
محمد حسن بهادر افزود: از ۵۱۵ سردفتر و ۴۹۴ دفتریار شاغل و واجد شرایط رای دادن، ۲۱۷ سردفتر و ۱۰۱ دفتریار در این انتخابات مشارکت کردند.
وی ادامه داد: با تلاش هیات نظارت و سایر عوامل اجرایی، این دوره از انتخابات در نهایت دقت و آرامش و بدون هرگونه حاشیه برگزار شد و نتایج این مشارکت و آرای ماخوذه نیز بلافاصله پس از پایان رای گیری با استفاده از ظرفیت های موجود اطلاع رسانی گردید.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی گفت: پس از انتشار رسمی سومین اطلاعیه هیات نظارت بر انتخابات دوره چهارم کانون، معترضان می‌توانند تا مدت سه روز اعتراض کتبی خود را به دبیرخانه آن هیات منعکس کنند و این هیات نیز حداکثر ظرف یک هفته به اعتراضات رسیدگی خواهد کرد.
به موجب بند ۵۸ و ۵۹ قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب سال ۱۳۵۴ کانون دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی و از نظر نظارت تابع وزارت دادگستری خواهد بود و به وسیله هیات مدیره مرکب از هفت عضو اصلی شامل پنج سردفتر و ۲ دفتریار و سه عضو علی البدل اداره می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.