تصویر سامسونگ Galaxy Note ۲۰ Ultra بطور تصادفی در وب سایت شرکت منتشر شد.

سامسونگ به صورت تصادفی Galaxy Note ۲۰ را لو داد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ما فقط یک ماه تا راه اندازی سامسونگ Galaxy Note ۲۰ فاصله داریم، این برند کره جنوبی معمولاً سری پرچمداران خود را در ماه آگوست معرفی می کند. اخیراً شایعات منتشر شده و شایعات پیرامون نوت ۲۰ در حال افزایش است و هر دو گوشی هوشمند گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰+ در ماه مه امسال فاش شدند.

پیش بینی می شود سامسونگ سه مدل را در ترکیب نوت ۲۰ شامل استاندارد ، پلاس و یک مدل Ultra معرفی کند. اکنون Galaxy Note ۲۰ Ultra در وب سایت رسمی Ukranian سامسونگ ظاهر شد و اولین نگاهی به گوشی هوشمند آینده داشت، لیست فاش توسط ایشان آگاروال مشاهده شد و اکنون از صفحه وب حذف شده است.

سامسونگ Galaxy Note ۲۰ Ultra در وب سایت رسمی مشاهده شد



دستگاه Galaxy Note ۲۰ Ultra در وب سایت سامسونگ ، گوشی هوشمند را با رنگ مسی / برنز نشان می دهد و رندرها همچنین قلم S-pen را در همان رنگ نشان می دهد. در پشت گوشی هوشمند یک ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار دارد که دارای سه سنسور دوربین و یک فلاش LED در کنار آن است. دکمه های خاموش/ روشن و صدا در سمت راست دستگاه قرار دارد. شایان ذکر است که تصاویر Galaxy Note ۲۰ Ultra در صفحه Galaxy Note ۸ منتشر شده است.

مشخصات Samsung Galaxy Note ۲۰ Ultra

جدای از رندرها ، اخیراً مشخصات کلیدی Galaxy Note ۲۰ Ultra تقریبا مشخص شده است. گوشی هوشمند آینده سامسونگ از نمایشگر ۱۲۰Hz QHD + استفاده می کند، نوت ۲۰ Ultra همچنین از پردازنده Snapdragon ۸۶۵+ بهره می برد و این ویژگی حاوی عملکردهای دوربین پیشرفته و همچنین ویژگی های قلم S است.

پیش بینی می شود سامسونگ سری Galaxy Note ۲۰ را از ۵ آگوست عرضه کند. با توجه به بیماری و ویروس همه گیر کرونا ، این برند از طریق یک رویداد آنلاین به صورت آنلاین گوشی هوشمند را معربی می کند و همچنین انتظار می رود Galaxy Fold ۲ و Galaxy Z Flip ۵G در این رویداد حضور یابند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.