۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۳
کد خبر: 710572

 عدم تصمیم گیری قاطع از ســوی مدیران ارشد ورزش کشور، فوتبال ایــران را با بحرانی بزرگ مواجه ســاخت به شــکلی که حالا همه در تلاش هســتند راه حلی پیدا کنند تا مانع گســترش و شیوع ویروس منحوس کرونا شوند.

قدس آنلاین:  حالا خبرهای ضــد و نقیض فراوانی در ارتباط با ابتلای بازیکنان فوتبال ایران در رسانه‌های خبری منتشر می‌شود، در حالی که متولیان برگزاری مســابقات لیگ برتر با ژســت‌های منحصر به فرد مدعی بودند تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی مسابقات رعایت می‌شود تا مشکلی رخ ندهد اما حالا پس از گذشت نزدیک به دو هفته از شروع مسابقات بیش از ۱۵ تا ۲۰ نفر به این ویروس مبتلا شده اند و بعید نیســت ظرف روزهای آینده مبتلایان به این ویروس در حوزه فوتبال بیشتر شود.

 مدیران سطحی‌نگر فوتبال ایران بر این باور بودند که می‌توانند نظیر بوندسلیگا، لالیگا و کالچو ویروس را کنترل کنند و در فضایی ایزوله مسابقات را برگزار کنند اما خبر نداشتند فاصله حرف تا عمل در لیگ ایران فرسنگ‌ها با آنچه در اروپا رخ میدهد اختلاف دارد.

 هنر مدیران فوتبال ایران در بخش مدیریت بیشــتر به سمت کپی کاری رفته است تا عمل به قوانین. آنها همانطور که چندی پیش برای فریب فیفا اقدام به کپی کاری اساسنامه فدراسیون کویت کردند در این برهه نیز با کپی برداری از پروتکل‌های بهداشتی بین‌المللی مدعی شدند همه چیز تحت کنترل است اما با گذشت پانزده روز از شروع مسابقات کاشف به عمل آمد که نه تنها شرایط تحت کنترل نیست بلکه همه چیز از دست فدراسیون فوتبال خارج شده است!

 برگزاری مسابقات لیگ برتر در برهه کنونی نشان داد مدیریت در فوتبال ایران یک نمایش آماتور از فوتبال حرفه ای است، اتفاقی که پیش از این منتقدان به آن اشاره داشتند اما هر بار مدیران فدراسیون زیر ستاره‌های حلبی فدراسیون پنهان شدند تا کسی متوجه ضعف‌های تمام نشدنی آنها نشود.

 اتفاق جالب اینجاست که این مدیریت خود را در سطوح بین‌المللی می‌بیند و معتقد است شایسته میزبانی بزرگ بین المللی و رویدادهایی چون جام ملت‌های آســیا و بازیهای جام جهانی است! در حالی که در واقعیــت امکان مدیریت یک مجموعه کوچک با چند پرســنل مبتدی را هم ندارند! و تأمل برانگیز اینجاســت این جماعت به شــدت به دنبال تمدید حضور در فوتبال ایران هستند تا بتوانند همچنان روی کرسی‌های تصمیم‌گیری فوتبال باقی بمانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.