خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به‌رغم بروز بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه به خیرین، طی سه‌ماهه فصل بهار شاهد کمک ۲۱ میلیارد تومانی مردم نیکوکار به نیازمندان بودیم.

مردم نیکوکار خراسان شمالی ۲۱ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به محدودیت‌های اعمالی به دلیل بیماری کرونا، افزود: هم‌اکنون شاهد رشد ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی در استان خراسان شمالی هستیم که بخش اعظمی از آن مربوط به کمک‌های مردم نیکوکار در ماه مبارک رمضان است.

وی بابیان اینکه از مجموع کمک‌های جمع‌آوری‌شده ۸۶۰ میلیون تومان آن در بخش صدقات جمع‌آوری‌شده است، افزود: چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن نیز از طریق طرح اکرام به صورت نقد و کالا به‌ایتام تحت حمایت این نهاد کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تاکنون سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و زکات مال به نیازمندان استان پرداخت شده است .

الهی راد همچنین در خصوص کمک‌های مردمی در قالب سرفصل‌های مبتنی بر نیاز گفت: طی سه‌ماهه امسال ۱۳ میلیارد تومان در قالب طرح‌های مبتنی بر نیز به‌صورت کالای غیر نقدی و از سوی نیکوکاران پرداخت‌شده است .

وی همچنین میزان کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری را نیز ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این کمک‌ها در بخش‌های صدقات،ایتام،زکات و مبتنی بر نیاز جمع‌آوری و توزیع‌شده است.

وی در پایان از مردم نیکوکار استان تقاضا کرد تا با اطمینان نسبت به هزینه به‌موقع و مناسب خیرات و کمک‌های خود از طریق این نهاد حمایتی اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.