یزد - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)دراستان یزد گفت: درسال گذشته بیش از۳۱۹طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد تومان درشهرستان ها ی استان اجرا شد.

۳۱۹طرح اشتغالزایی در استان یزد اجرا شد

علی اکبر محمدی پناه درگفتگو با خبر نگارقدس آنلاین اظهارداشت: ازمهمترین اهداف این ستاد محرومیت زدایی است که  درسال گذشته بیش از۳۱۹طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۳۰میلیارد تومان در شهرستان های استان اجرا شد که این طرح ها  برای بیش از ۹۵۷نفر اشتغالزایی مسقتم و غیرمستقیم را در پی داشته است. 

محمدی پناه گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا درکشور، زرمایش همدلی در کشور آغاز شد که مرحله اول این رزمایش مصادف با آغازین روزهای ماه مبارک رمضان بود بیش از ۱میلیون بسته معیشتی در کشور توزیع شد که سهم استان یزد از این بسته ها  ۱۳هزار بسته بود که در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی ازکرونا قرار گرفت .

 مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در استان یزد افزود: در رزمایش دوم همدلی و احسان ۲۵هزار بسته پروتئینی و ۸۰هزار کیلو گرم برنج در اختیار نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا قرار گرفت .

وی در خصوص نحوه شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا گفت: این افراد توسط گروه های جهادی دربخش موسسات نیکوکاری و با همکاری ائمه جماعت هر منطقه شناسایی شدند و این بسته ها دراختیار این افراد قرار گرفت و همچنین این ستاد  جهیزیه ۷۰زوج جوان را تامین کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.