گیلان - استاندار گیلان گفت: از ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده و تجمعات اجباری است بنابراین همه باید به این امر توجه کنند.

استفاده از ماسک در  اماکن عمومی گیلان اجباری است

ارسلان زارع  در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا استان گیلان اجتناب از سفرهای غیرضروری و حضور در اجتماعات را برای جلوگیری از اوج یافتن کرونا ضروری خواند و اظهار داشت: ازامروز ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده و تجمع‌ها اجباری است بنابراین همه باید به این امر توجه کنند.

استاندار گیلان کمبود ماسک در فروشگاه‌ها را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه باید تیم‌های نظارتی فعالیت خود را در تمام شهرستان‌ها دوچندان کرده و از مشارکت‌های مردمی نیز بهره بگیرند عنوان کرد: از عموم مردم انتظار داریم از برگزاری مراسم‌های جشن و عزا خودداری به عمل آورند زیرا چنین تجمعاتی عامل انتشار ویروس است.

زارع رعایت دستوراالعمل‌های بهداشتی و پروتکل‌های مورد تأکید ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت و درمان را خواستار شد و تصریح کرد: با توجه به حساسیت وضع موجود و اهمیت رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در مکان‌های سرپوشیده و تجمع‌ها برای هم خدمت دهندگان و هم خدمت‌گیرندگان اجباری است.

وی با بیان اینکه افرادی که از ماسک استفاده نکنند خدمتی نیز به آنان ارائه نمی‌شود ضرورت فراهم آوردن ماسک مورد نیاز مردم و عرضه آن در فروشگاه‌ها را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه‌های متولی این امر به شکلی برنامه‌ریزی کنند تا مردم در تهیه ماسک دچار مشکل نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.