ژنرال سابق رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم در برابر هرگونه اقدام احتمالی ایران پس از حادثه اخیر در نظنز خبر داد.

یک مقام سابق اسرائیلی: اگر ایران، تل آویو را مقصر حوادث اخیر نطنز بداند، تل‌آویو باید به‌صورت عملیاتی آماده واکنش تهران باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از هآرتص، «عاموس یادلین»، ژنرال سابق رژیم صهیونیستی از نگرانی این رژیم در برابر هرگونه اقدام احتمالی ایران خبر داد.

یادلین که این سخنان را در واکنش به حادثه اخیر در تأسیسات نطنز مطرح می‌کرد، همچنین گفت: مسئله آتش سوزی نطنز تأثیر زیادی بر روی پاسخ ایران خواهد داشت.

این مقام صهیونیستی که پیشتر نیز رئیس دستگاه اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی بوده است، همچنین هشدار داد اگر ایران، تل آویو را مقصر حوادث اخیر نطنز بداند، تل‌آویو باید به‌صورت عملیاتی آماده واکنش تهران باشد که ممکن است به‌صورت حمله سایبری، موشکی یا اقدام در دیگر کشورها انجام گیرد.

گفتنی است که قبل از آن هم «گابی اشکنازی» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوالی در رابطه با حادثه آتش سوزی در سایت نطنز، مدعی شده بود: سیاست بلندمدت ما این است که به ایران اجازه برخورداری از توانمندی‌های هسته‌ای را ندهیم چرا که برخورداری از چنین توانمندی‌هایی؛ تهدیدی برای موجودیت اسرائیل است. نمی‌توانیم به ایران اجازه استقرار در مرزهای شمالی‌ فلسطین اشغالی را بدهیم. بنابراین اقداماتی را (علیه ایران) اتخاذ می‌کنیم که بهتر است ناگفته بماند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.