خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی که در نشست با مدیرعامل بنیاد علوی در استان با اعلام این مطلب که گازرسانی به تمامی روستاهای استان طی برنامه ریزی یکساله به اتمام خواهد رسید، شب گذشته با برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران مربوطه عملیات اجرایی این هدفگذاری جدید را رسما کلید زد.

پروژه گازرسانی به تمامی روستاهای خراسان شمالی کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در جلسه هماهنگی برای اجرای گازرسانی به روستاهای باقیمانده استان، اظهار داشت: وجود نعمت گاز در روستاها بسیاری از مشکلات را حل می کند.

وی مطرح کرد: شرکت گاز استان باید تا ۴۸ آینده مشکلات و مسائل خود با دستگاه های اجرایی را برای اجرای پروژه گازرسانی به روستاها به استانداری اعلام کند.

شجاعی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید تا ۴۸ ساعت آینده طرح هادی روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به شرکت گاز تحویل دهد و برای روستاهایی که طرح هادی آن آماده نیست نیز باید تا یک ماه آینده آماده و تحویل شرکت گاز شود.

وی ادامه داد: کمیته برنامه ریزی شهرستان ها موظف به تعریف اعتبار برای اجرای این طرح هستند و همچنین جلسات هماهنگی با محوریت استانداری و با حضور فرمانداران، مدیران کل مربوط و سازمان مدیریت و برنامه ریزی می باشد تا شرکت گاز فقط به اجرای پروژه بپردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.