همدان - همدان رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: ۵۵ درصد از پرونده‌های معوق دادگستری استان همدان تا ابتدای تیرماه امسال تعیین تکلیف شده اند.

۵۵ درصد از پرونده‌های معوق دادگستری استان همدان تعیین تکلیف شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری همدان، محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان در کمیته ساماندهی به پرونده‌های معوق در دادگستری بر اهمیت تعیین تکلیف رسیدگی به این پرونده‌ها در دستگاه قضائی استان  اظهار کرد: تعیین تکلیف سریع تمام پرونده‌هایی که یک سال از تاریخ ثبت آن‌ها گذشته ضرورت دارد.

عدالتخواه با بیان اینکه موضوع رفع اطاله در دادرسی و افزایش اعتماد و رضایتمندی عمومی اثرگذار است، از تعیین تکلیف ۵۵ درصدی پرونده‌های معوق در حوزه‌های قضائی استان خبر داد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده تا ابتدای مهرماه سال جاری این تعداد پرونده‌ها به حداقل آمار قابل تصور خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان همدان تشکیل ستاد تألیف قلوب و کمیته‌های معتذرین و مصلحین به عنوان کمیته‌های معین این ستاد را نیز دارای نتایج بسیار خوبی برای استان دانست.

عدالتخواه از افزایش تعداد شعب حقوقی و دادگاه‌های تجدید نظر به منظور ارتقای کیفیت و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضائی و حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد وگفت:  به کارگیری نیروهای جوان و انقلابی در مجموعه دادگستری را از دیگر اقدامات این اداره دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.