طبق دعوت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قرار است نشست ویژه این کمیسیون با حضور وزرای علوم و آموزش و پرورش برای بررسی تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ برگزار شود.

فردا؛ نشست ویژه کمیسیون آموزش مجلس برای تعویق در برگزاری کنکور ۹۹

قدس آنلاین: احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش‌های مردمی از داوطلبان و والدین آنها برای تعویق در زمان برگزاری کنکور امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، گفت: در روزهای اخیر حدود ۲۰ هزار پیام از موافقان و مخالفان تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ دریافت کرده‌ام که نشان‌دهنده حساسیت و ضرورت رسیدگی به موضوع است.

وی افزود: اخیرا جلسه‌ای با آقای حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ در کمیسیون آموزش مجلس داشتیم که قرار است فردا(سه‌شنبه، ۱۷ تیر) نیز جلسه‌ای با آقای غلامی وزیر علوم و معاونش درباره این مسئله داشته باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: طبق دعوتی که از طرف کمیسیون آموزش مجلس از رئیس سازمان سنجش شده، قرار است فردا(سه‌شنبه، ۱۷ تیر) برای بررسی تعویق در زمان برگزاری کنکور ۹۹ در جلسه این کمیسیون حضور یابند تا ابعاد موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با همکاری وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش و نیز سازمان سنجش، شرایط مطلوبی برای برگزاری کنکور ۹۹ ایجاد کنیم تا هم پاسخ‌گوی نگرانی‌های داوطلبان بوده و هم لطمه‌ای به نظام آموزشی کشور وارد نشود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    0 7
    سلام لطف يكر كنكور به تعويق نيندازديد چون همين الان كساني كه كنكوري دارند بعلت تعويق كنكور با فرزنانشان كه هر لحضه يك تصميمي براي انها گرفته ميشود مشكلات روحي بسياري درگي هستند اگر اتفاقي از لحاظ جسمي وروحي براي فرزند ا نمان بيفتد ان دنيا در پل صراط جلويتان را ميگرم
  • نرجس خاتون ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 0
    سلام ان شاالله تصمیمی گرفته شه که سلامتی هیچکی در معرض خطر نباشه ، ما بیشتر نگران بیمار هایی که در خانوادمون داریم هستیم ،همینطور باید عدالت در نحوه برگزاری کنکور رعایت شه ، بچه های جنوب تو هوای حدودا ۴۰ درجه تو گرما شرایط خیلی سختی دارن همه این ها رو در نظر داشته باشین هنگام تصمیم گیری
  • Mohsen ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 1
    دوست عزیز اگه فرزندت دچار مشکل روحی شد با چند جلسه مشاوره و روانشناس به راحتی درمان میشه ، اما اگه خدای نکرده کرونا گرفت دیگه هر اتفاق جبران ناپذیری ممکنه براش بیفته . مردم مگه جونشونو سر راه اوردن ؟ مگه فقط شما و فرزندت حق زندگی دارید ؟ با این بیماری همه درگیر مشکلات روحی شدن و ربطی به کنکور نداره
  • افضلی ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    1 0
    خواهشا کنکور را ب تعویق بیندازید من بچه کوچیک دارم و میخوام کنکور امتحان بدم.کنکور رو در شرایط مساعد و بدون کرونا برگزار کنید.
  • Sadaf ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 0
    با سلام یا تعویق یا لغو کنکور ، این همه زحمت کشیدیم درس خوندیم ولی اگه تو این شرایط استرس زا قرار باشه کنکور بدیم با احتمال خیلی بالا کنکور خراب میکنیم از طرفی احتمال مریض شدن هم هست واقعا برگزاری کنکور عاقلانه نیست مخصوصا بچه های جنوب که شرایطشون خیلی سخت تره ، هم جون جوونا به خطر میوفته هم زحمت کاری کادر درمان چند برابر میشه! این بی عدالتیه