تلویزیون‌های سری The Samsung Serif و ۲۰۲۰ QLED ۸K راه اندازی شد.

تلویزیون‌های جدید QLED ۸K سامسونگ رونمایی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، اخیراً سامسونگ The Frame ۲۰۲۰ و مجموعه جدید تلویزیون های هوشمند را با وضوح و اندازه های مختلف در هند راه اندازی کرده است. تلویزیون‌های هوشمند جدید در گزینه‌های ۴K UHD ، FHD و HD Ready ارائه می‌شوند. اکنون ، این برند تلویزیون های هوشمند بیشتری را راه اندازی کرده است که از جمله سری های برتر ۸K و مدل جدید با نام شیوه زندگی است.

سریف جدیدترین تلویزیون سبک زندگی از این برند است که با همکاری طراحان پاریسی Ronan و Erwan Bouroullec ساخته شده است. جدا از این ، این شرکت همچنین پرچمدار تلویزیون QLED ۸K خود را راه اندازی کرده است. در این گزارش ویژگی‌هایی را که باید درباره دستگاه های جدید سامسونگ بدانید وجود دارد:



مشخصات تلویزیون هوشمند Serif سامسونگ

تلویزیون هوشمند Serif از طراحی منحصر به فرد I شکل منفی برخوردار است که می تواند روی یک میز ، قفسه یا کف آن قرار گیرد. سامسونگ پایه فلزی را با تلویزیون ارائه می دهد که می‌توان آن را به راحتی جدا کرد تا بتواند تلویزیون را به راحتی جا به جا کرده یا به دیوار نصب کنید.

سامسونگ سریف را در اندازه‌های ۴۳ ، ۴۹ و ۵۵ اینچی ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش از ۱۰۰ درصد حجم رنگ ، Quantum پردازنده ۴K و HDR ۱۰+ بهره می‌برد. همچنین یک ویژگی ارتقاء دهنده AI وجود دارد که محتوا را با فناوری ۴K و Quantum Dot بزرگتر می کند. این تلویزیون مجهز به ویژگی تقویت کننده صدای فعال (AVA) است که در این فیلم روی صداها و صداهای معنی‌دار متمرکز است.

دستگاه Serif همچنین اولین تلویزیون هوشمند است که از فناوری NFC یکپارچه برای ضربه زدن ، اتصال و شروع به تماشای محتوا به طور مستقیم از تلفن هوشمند بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به چند نمایی، پشتیبانی یکپارچه برای الکسا و بیکسبی، حالت رایانه شخصی، کانون خودکار، صفحه اصلی فضای کلود و موارد دیگر اشاره کرد.



مشخصات و ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ ۲۰۲۰ QLED ۸K

سامسونگ با آمدن به تلویزیون‌ های QLED ۸K ۲۰۲۰ ، این دستگاه ها را در اندازه های ۶۵- ، ۷۵- ، ۸۲- و ۸۵ اینچی ارائه می دهد. دامنه فوق‌العاده دستگاه پریمیوم دارای امکاناتی مانند Infinity Screen ، Adaptive Picture ، تقویت کننده صدای فعال ، Q-Symphony و Sound Tracking Sound + است. برای یک تجربه واقعی مشاهده ۸K ، تلویزیون ها مجهز به فناوری های ۸K Resolution ، ۸K AI Upscaling ، Quantum پردازنده ۸K و Quantum HDR هستند که به راستی بی‌نظیر است. صفحه نمایش Infinity همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۹ درصد را ارائه می دهد که بالاترین میزان در این صنعت است و ویژگی‌های دیگر مانند به سایر دستگاه‌ها است.

این تلویزیون‌ها همچنین با پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از سیستم عامل‌های OTT مانند YouTube ، Prime Video ، Netflix ، ZEE۵ ، SonyLIV ، Voot و موارد دیگر استفاده می شوند.



قیمت تلویزیون‌های سامسونگ ۲۰۲۰ QLED ۸K و Serif

دستگاه سریف برای مدلهای ۴۳ اینچی ، ۴۹ اینچی و ۵۵ اینچی به ترتیب ۸۳.۹۰۰ روپیه ، ۱،۱۶.۹۰۰ روپیه و ۱.۴۸.۹۰۰ روپیه قیمت گذاری شده است. تلویزیون های QLED ۸K ۲۰۲۰ با قیمت ۴،۹۹،۰۰۰ روپیه برای نسخه ۶۵ اینچی ، ۹،۹۹،۰۰۰ روپیه برای نوع ۷۵ اینچی ، ۱۴،۲۹،۰۰۰ روپیه برای مدل ۸۲ اینچی و برای نسخه ۸۵ اینچی ۱۵،۷۹،۰۰۰ روپیه در نظر گرفته است.

دستگاه Serif در آمازون ، فروشگاه‌های رسمی سامسونگ و Samsung Smart Plazas در دسترس خواهد شد. تلویزیون های QLED ۸K در Samsung Smart Plazas ، فروشگاه‌های الکترونیکی و از طریق سیستم عامل‌های آنلاین، از جمله فروشگاه آنلاین رسمی سامسونگ ، در دسترس خواهند بود.

سامسونگ به عنوان بخشی از پیشنهاد مقدماتی ، دو گوشی هوشمند Galaxy S۲۰ + را به محض پیش رزرو تلویزیون QLED ۸K سامسونگ بین ۱ تا ۱۰ ژوئیه ارائه می دهد. پیشنهادات دیگر شامل بازپرداخت ۱۵۰۰۰ روپیه از طریق کارت های HDFC ، ICICI است. سامسونگ همچنین ۵۰ درصد تخفیف در اشتراک های Zee۵ ، Sony Live و Eros Now ، اشتراک سالانه یک سال رایگان Gaana Plus ، سه ماه Apple Music و اشتراک رایگان Office۳۶۵ به همراه ۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان را با این تلویزیون‌ها ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.