معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: پیشرفت پروژه های معین های اقتصادی در بردسکن ۷۷ درصد است که از این لحاظ رتبه دوم استان را دارا می باشد.

بردسکن رتبه دوم  خراسان رضوی در اجرای پروژه های معین های اقتصادی

به گزارش قدس آنلاین،  معاون هماهنگی اموراقتصادی استاندار خراسان رضوی از سرمایه گذاری شرکت ایمید رو در حوزه  مس خبرداد و گفت:  از مجموع ۲۳ تفاهم نامه سرمایه گذاری انجام شده با معین های اقتصادی ۱۳ پروژه آن فقط در حوزه معادن است و خوشبختانه  متوسط پیشرفت پروژه های  معین های اقتصادی در بردسکن  ۷۷ درصد است  که از این لحاظ بردسکن رتبه دوم استان را دارا می باشد.

علی رسولیان عنوان کرد:  با توجه به ظرفیت بسیار خوب شهرستان بردسکن در حوزه معادن به ویژه فراوری مس  با  ورود شرکت  مس ایران  شهرستان بردسکن  به قطب  مس  کشور تبدیل خواهد شد. 

علی اکبرلبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد خراسان رضوی نیز گزارشی از آخرین وضعیت  فعالیت معین های اقتصادی  در بردسکن ارائه داد و گفت:  از ۷ معین اقتصادی شهرستان بردسکن  ۵ معین آن در گام های  پنجم و ششم  طرح مثلث توسعه اقتصادی  قرار گرفته اند و بردسکن  به لحاظ عملکردی در ردیف ۵ شهرستان برتر استان قرار دارد.

دراین جلسه حجت الاسلام ایزدی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی  خدمت کردن به مردم را  یک نوع عبادت  دانست و گفت: همه ما باید تلاش کنیم  تسهیلات پرداختی در مسیر اصلی خودش  هزینه شود و با ایجاد فعالیت های اقتصادی نرخ بیکاری را در استان کاهش دهیم. 

امام جمعه بردسکن نیز دراین جلسه  گفت: خوشبختانه با فعالیت  معین های اقتصادی حرکت بسیار خوبی در حوزه اشتغال صورت گرفته است  و حقیقتا طرح مثلث توسعه اقتصادی  یکی از طرح های موفق  در استان تاکنون بوده است.

حجت الاسلام علی اصغر امینی نیز از آمادگی  ائمه جمعه برای بیان خدمات و اقدامات انجام شده  توسط معین های اقتصادی  از طریق تربیون نماز جمعه   خبرداد و گفت:  فعالیت معین های اقتصادی امروز در نقطه نقطه شهرستان بردسکن  نمایان  و در حال رشد است. 

وی از استاندار خراسان رضوی خواست  در اجرای پروژه ها نظارت بیشتری  صورت بگیرد تا تسهیلات پرداختی به انحراف کشیده نشود.

  حجت الاسلام امینی  همچنین با توجه به گرانی های افسار گسیخته  از  استاندار خراسان رضوی خواست  نظارت ها را در حوزه بازار تشدید کند که  این مهم باعث نگرانی مردم به ویژه قشر جوان شده است  و حقیقتا آسیب جدی به کسب و کارها وارد کرده است.

  مرتضی میرزایی رئیس دادگستری بردسکن  نیز فعالیت های اقتصادی را  یک کار جهادی  دانست و  حمایت همه جانبه دستگاه قضا را از سرمایه گذاران  قانونی اعلام کرد و گفت:  دستگاه قضا پشتوانه سرمایه گذاران  و از  آنان  دفاع خواهد  کرد.

وی بر توسعه و گسترش فعالیت های اقتصادی  تاکید کرد و خواستار راستی آزمایی  بیشتر برای جلوگیری از هر گونه انحراف دراین حوزه شد. 

وی بر اطلاع رسانی بیشتر فعالیت های انجام شده  در حوزه اشتغال  با هدف ایجاد روحیه امید و نشاط در  جامعه تاکید کرد و گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم ها  طرح مدل مثلث اقتصادی در خراسان رضوی  موفق عمل کرده است. 

دراین جلسه معین های اقتصادی بردسکن هریک گزارشی  از فعالیت های  حوزه کاری خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.