۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 710873

هرویه میلیچ، مدافع چپ استقلال ادامه بازی‌های لیگ برتر را به سود هیچ تیمی نمی‌داند. این بازیکن کروات که از نزدیک شاهد ابتلای هم تیمی‌هایش به ویروس کرونا بوده و خود نیز به همین ویروس مبتلا شده به شدت نگران آینده خود و تیمش در لیگ برتر است. میلیچ حرف‌های تازه‌ای دارد.

حضور استقلال در لیگ خطرناک است

قدس آنلاین: هرویه میلیچ، مدافع چپ استقلال ادامه بازی‌های لیگ برتر را به سود هیچ تیمی نمی‌داند. این بازیکن کروات که از نزدیک شاهد ابتلای هم تیمی‌هایش به ویروس کرونا بوده و خود نیز به همین ویروس مبتلا شده به شدت نگران آینده خود و تیمش در لیگ برتر است. میلیچ حرف‌های تازه‌ای دارد.

*قبل ازاینکه درباره ماجرای کرونا حرف بزنیم درباره این موضوع صحبت کن چرا در هتلی که اقامت داشتی با تو رفتار بدی شد واجازه ندادند دوباره در همان جا مستقر شوی؟

دلیلش را از مسئولان هتل بپرسید. من برای قرنطینه خود به هتل مراجعه کردم که آن‌ها با اعمال یک رفتار بد به من گفتند حق نداری در هتل زندگی کنی. من معنی این رفتار را متوجه نشدم چون واقعاً قصد داشتم به قوانین قرنطینه احترام بگذارم اما انگار آن‌ها از وضعیت من ترسیده بودند. خودتان می‌بینید برخوردها را با کسانی که کرونا دارند. همه از آن‌ها می‌ترسند. پس در این شرایط توقع دارند ما در بازی‌های لیگ حاضر شویم. قطعاً اگر من با این شرایط بخواهم جای دیگری بروم بازهم همین رفتارها را خواهم دید. البته از مسئولان باشگاه ممنونم که بلافاصله من را در آپارتمانی که قبلاً در اختیارم بود مستقر کردند. دستشان درد نکند. حالا در خانه هستم و دارم دوران قرنطینه را پشت سرمی‌گذارم.

*چه زمان به شرایط عادی برمی‌گردی؟

نمی‌دانم. این‌طور که پزشکان گفته‌اند ما باید ۱۵ روز درخانه باشیم. پس از آن دوباره تمرینات ما باید از سر گرفته شود که شرایط حاد ونگران کننده‌ای پیش می‌آید چون در اندک زمان باید خودمان را آماده کنیم. وضعیت نگران کننده‌ای پیش روی استقلال است و خودمان هم نمی‌دانیم باید چه کار کنیم.

*سازمان لیگ هم چیزی به شما نگفته.

آن‌ها اصرار به رفتن ما داشتند اما وقتی مستندات را دیدند خودشان هم باور کردند ما شرایط رفتن به بوشهر را نداشتیم. در این شرایط حضور استقلال در لیگ خطرناک است چون ما به ویروس مبتلا هستیم و دیگران را هم درگیر می‌کنیم.

*ظاهراً سازمان لیگ به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر اصرار بسیاری دارد.

همین‌طوراست چون به ما پیغام داده‌اند هرچه زودتر خودمان را آماده بازگشت به مسابقات کنیم. من نمی‌دانم دلیل این همه اصرار چیست و چرا می‌خواهند ما تحت هرشرایطی در لیگ بازی کنیم. به هرحال باید این ماجرا مدیریت شود چون الان بسیاری از بازیکنان ما ناقل هستند و شرایط بسیار نگران کننده‌ای دارند. خدا به خیر بگذراند.

*دوباره این‌طور گفته شده که میلیچ قصد دارد تهران را ترک کند؟

واقعاً دیگر این شایعات خنده دار شده است. چرا این مقدار روی من تمرکز دارند؟ این درست نیست، من بازیکن و طرفدار استقلال هستم، من اینجا هستم تا به باشگاه کمک کنم.

*با لغو مسابقات لیگ برتر در این شرایط موافق هستی؟

نظرم این است لیگ برتر ایران باید تعطیل شود و چهار تیمی که در فصل گذشته لیگ قهرمانان حضور داشتند، سهمیه فصل آینده را کسب کنند. تیمی به دسته پایین‌تر سقوط نکند و دو تیمی که در لیگ دسته یک اول شدند، به لیگ برتر بیایند و فصل آینده لیگ برتر ایران با ۱۸ تیم برگزار شود. به نظر من این بهترین راه حل است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.