رییس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آزمون ورودی دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی این استان روز جمعه ۲۰ تیر ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان رضوی  با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش قدس آنلاین، حسین فاطمی نژاد اظهار کرد: با هدف ایجاد محیط ایمن برای برگزاری آزمون ورودی دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، مطابق با دستورالعمل برگزاری آزمون‌های تراکمی در شرایط فاصله گذاری اجتماعی تمهیدات بهداشتی لازم در حوزه‌های امتحانی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی خود که در کارت ورود به جلسه درج شده است حضور یابند، ضمنا همراه داشتن کارت ورود به جلسه، کارت ملی، ماسک و کد رهگیری سلامت برای داوطلبان الزامی است.

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: داوطلبان می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سایت https://nemone-razavi.medu.ir دریافت نمایند.

وی افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های برگزاری آزمون از دانش‌آموزان پذیرایی به عمل نخواهد آمد.

فاطمی‌نژاد ادامه داد: این آزمون شامل ۱۰۰ سوال است که همه آنها از کتاب‌های درسی پایه نهم طراحی شده و مدت پاسخگویی به سوالات نیز ۱۲۰ دقیقه خواهد بود.

وی گفت: تعداد شرکت کنندگان این آزمون در کشور ۲۳ هزار و ۲۰۰ نفر می‌باشند که در استان خراسان رضوی این آزمون در ۱۸۴ حوزه امتحانی و ۴۴ منطقه آموزش و پرورش استان برگزار می‌گردد و حدود ۶ هزار نفر از داوطلبان در دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی استان پذیرش خواهند شد.

نتایج این آزمون نیمه اول مرداد ماه منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.