زنجان-رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه در صدد هستیم تا ۸۰ پروژه نیمه تمام راطی سال جاری به اتمام برسانیم گفت:با مشارکت بسیج سازندگی کشور جهت تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مجموع ۲۶۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

تلاش برای پایان رساندن ۸۰ پروژه نیمه تمام در زنجان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین رامین میرزایی در نشست خبری اظهار کرد: در آمد استان طی سال گذشته با  اعتبار یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رتبه  ۱۷ کشوری را داشتیم که ۴۷۴ میلیارد تومان مازاد درآمد داشتیم.

 این مسئول درآمد مصوب سال ۹۹ را ۲هزارو ۱۷۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: ۶۵ پروژه برای جهش تولید و  اقتصاد مقاومتی به تهران ارسال شده که  ۲۵ مورد  آن مصوب شده است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در بخش دیگری از سخنانش عملیات آبرسانی شهر زنجان و تاسیسات فاضلاب زنجان را جزء قدیمی ترین پروژه ها استان ذکر کرد و گفت: متاسفانه در استان زنجان پروژه هایی را شاهد هستیم که با گذشت ۳۴ سال هنوز دیوارکشی محوطه آن  انجام نگرفته است.

 میرزایی با اشاره به اینکه استان  ۴۰ درصد تولید محصولات دخانی کشور را به خود اختصاص داده است گفت: این استان قطب  صنایع نساجی، روی، تولیدات محصولات برق قدرت است و در آینده نزدیک  محصولات شوینده بهداشتی و غذایی رونق خواهد گرفت.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.