یک مقام مسئول در سازمان انرژی اتمی وقوع حادثه و انفجار در مجتمع تولیدی کیک زرد "شهید رضایی نژاد" را تکذیب کرد.

حادثه‌ای در تاسیسات تولید کیک زرد اردکان رخ نداده است

قدس آنلاین: مدیرکل روابط عمومی سازمان انرژی اتمی وقوع هرگونه حادثه اعمل از حمله با انفجار در تاسیسات اتمی کشور را تکذیب کرد.

از دقایقی پیش خبری در برخی سایت‌ها و کانال‌های خبری خارج از کشور در مورد وقوع حادثه در یکی دیگر از تاسیسات اتمی کشور در حال انتشار است. این منابع مدعی شده اند که تاسیسات اتمی شهید رضایی نژاد  که محل تولید کیک زرد است امروز مورد حمله قرار گرفته است. این منابع همچنین در ادامه جوسازی های روزهای اخیر در پیر حادثه در سایت نطنز ، مدعی شده اند که حادثه در تاسیسات مذکور نیز در ادامه اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی است.

دکتر حمید خادم قائمی مدیرکل روابط عمومی سازمان انرژی اتمی اما در پی تماس تلفنی خبرنگار ما با وی هرگونه حادثه و انفجاری را در این تاسیسات تکذیب و آنرا شایعه سازی دشمنان عنوان کرد.

گفتنی است دقایقی پس از گفتگوی قدس با مدیرکل روابط عمومی سازمان انرژی اتمی این سازمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی انتشار ادعای کذب عناصر ضد انقلاب در رسانه‌ها مبنی بر وقوع انفجار در مجتمع هسته‌ای شهید رضایی نژاد اردکان در استان یزد، به آگاهی می‌رساند هیچ حادثه‌ای در این مجتمع هسته‌ای رخ نداده است.

در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی می‌رساند هیچ حادثه‌ای در این مجتمع هسته‌ای رخ نداده است و ادعای عناصر ضد انقلاب در خارج کشور به منظور همراهی با رژیم تروریست و جنگ‌طلب صهیونیستی و در راستای فضاسازی رسانه‌ای، ایجاد ناامیدی و همراهی با فشار حداکثری شیطان بزرگ به ملت سربلند ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.