رییس اداره تعزیرات حکومتی بینالود (طرقبه‌شاندیز) گفت: ۲۰ فقره پرونده شکایت از فعالیت تالارهای پذیرایی فعال در سطح این شهرستان گردشگری از ابتدای بحران شیوع ویروس همه‌گیر کرونا تشکیل و منجر به صدور رای شده است.

۲۰ پرونده شکایت از تالارهای طرقبه‌شاندیز ثبت شد

به گزارش قدس آنلاین، امید جلیلی  افزود: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تالارهای عمومی پذیرایی ظرف حدود پنج ماه اخیر اجازه فعالیت نداشته‌اند. 

وی ادامه داد: بر این اساس مدیران این مکانها موظفند همه وجه رزروهای قبلی سالن را که از مشتریان خود اخذ کرده اما مراسم آنها لغو شده است، بازگردانند.
رییس اداره تعزیرات حومتی بینالود گفت: تیر ماه جاری فعالیت تالارها به شرط رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین افراد آغاز شده بود. 

وی افزود: با این وجود امروز ۱۸ تیر ماه مطابق مصوبه ابلاغی از سوی ستاد مبارزه با کرونا همه تالارهای پذیرایی و باغ تالارهای فعال در طرقبه و شاندیز دوباره تعطیل شدند. 
جلیلی گفت: مدیران این مکانها موظف هستند مطابق "حق لغو مجلس برای شهروندان" همه مبالغ را بطور کامل بازگردانند. 

رییس اداره تعزیرات حکومتی بینالود گفت: شهروندان ذینفع در صورت تخلف مدیران تالارهای پذیرایی و باغ تالارها از این الزام قانونی، می‌توانند از طریق سازمان تعزیرات حکومتی و یا تماس با سامانه ۱۲۵ شکایت خود را طرح و پیگیری کنند. 

فرماندار بینالود (طرقبه‌شاندیز) هم امروز اعلام کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در خراسان رضوی و به ویژه کلانشهر مشهد، همه تالارها و باغ تالارهای فعال در طرقبه‌شاندیز با هدف پیشگیری از انتقال ویروس بیماری همه‌گیر برای مراقبت از سلامت عموم مردم تعطیل شده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.