سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال به شدت از رفتارهایی که علیه این باشگاه می‌شود دلخور است. یک روز هومن افاضلی باشگاه استقلال را متهم به ساختگی بودن نتایج تست‌های کرونا می‌کند و روزی دیگر ساکت الهامی، سرمربی موقت تراکتورسازی تبریز ادعا می‌کند تا بازی‌ها برابر نشود با استقلال رو به رو نمی‌شود.

بازگشت استقلال به لیگ شوخی بردار نیست

قدس آنلاین:سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال به شدت از رفتارهایی که علیه این باشگاه می‌شود دلخور است. یک روز هومن افاضلی باشگاه استقلال را متهم به ساختگی بودن نتایج تست‌های کرونا می‌کند و روزی دیگر ساکت الهامی، سرمربی موقت تراکتورسازی تبریز ادعا می‌کند تا بازی‌ها برابر نشود با استقلال رو به رو نمی‌شود. این اظهارات سعید رمضانی را وادار به واکنشی صریح کرده است. سرپرست استقلال اعتقاد دارد که دراین شرایط بهتر است تصمیم دیگری برای استقلال گرفته شود.

*ظاهراً سازمان لیگ خیلی به شما اصرار کرده تا مقابل تراکتورسازی بازی کند.

این اصرارها در بازی قبل هم بود. می‌گفتند بروید بازی کنید. کلاً همه چیز را شوخی گرفته بودند و باور نمی‌کردند بازیکنان ما به کرونا مبتلا شده اند. فکر می‌کردند ما دروغ می‌گوییم. این زشت‌ترین رفتار در مقابل تیمی بود که ۷۰ سال از عمرش می‌گذرد. چطور می‌توانستیم دروغ بگوییم درحالی که خودمان مشتاق به بازی بودیم. ما واقعاً از این رفتارها سرگیجه گرفته‌ایم.

*وضعیت بازیکنان شما اکنون در چه شرایطی است؟

اصلاً خوب نیست. ما هفت کرونایی قطعی داریم. چند بازیکن دیگر ما هم مشکوک به کرونا هستند. در این شرایط چه لذتی دارد می‌خواهند مقابل یک تیم ناقص بازی کنند. بر فرض ما را بردند. آیا لذتی دارد؟ بعضی‌ها اصول جوانمردی را هم با حرف‌هایشان زیر سؤال می‌برند. تأسف آور است برخی جملات را از زبان کسانی می‌شنویم که ادعای مرام و معرفت دارند.

*با توجه به شرایط موجود استقلال چه زمان آماده حضور در لیگ می‌شود؟

شاید وضعیت ما آن‌قدر پیچیده شود که یک‌ماه نتوانیم بازی کنیم. خودتان الان حساب و کتاب کنید. هفت بازیکن ما باید ۱۵ روز در قرنطینه باشند. پزشک به آن‌ها گفته استراحت مطلق انجام دهند. حق ندارند حتی یک حرکت ورزشی انجام دهند چون بدن‌هایشان تحلیل می‌رود. بعد از این ۱۵ روز تازه باید کار بدنسازی را شروع کنند چون بدن‌هایشان تحلیل رفته است. شما خودتان در ذهن تصور کنید اگر به تعداد کرونایی‌های ما اضافه نشود، حداقل ۲۰ روز زمان نیاز داریم تا همه بازیکنان را سالم و سلامت در تمرین داشته باشیم. حداقل باید ۱۰ روز هم کنار هم تمرین کنیم. با این شرایط بازگشت ما به لیگ خیلی دشوار است و سازمان لیگ باید فکری کند. اصلاً شوخی بردار نیست. اگر شوخی بگیرند خدای ناکرده سبب مرگ ورزشکاران این مملکت می‌شوند. نباید همه چیز را ساده بگیریم.

*سازمان لیگ با شما مکاتبه‌ای داشته؟

آن‌ها فقط می‌گویند زودتر برای بازگشت به لیگ آماده شوید. حالا چه منطقی پشت حرف‌هایشان هست من که متوجه نمی‌شوم. برگزاری لیگ در این شرایط که ما کرونا گرفته‌ایم و ممکن است بسیاری را مبتلا کنیم هیچ منطقی پشت خود ندارد. باید دیدگاهمان را نسبت به شرایطی که به وجود آمده عوض کنیم. به خدا این فوتبال ارزش به خطر انداختن جان انسان‌ها را ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.