مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ۶ تن تخم مرغ تنظیم بازار در بازارهای میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهرداری توزیع و عرضه می شود.

توزیع ۶ تن تخم مرغ تنظیم بازار در فروشگاه‌های شهرداری مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مسعود رضوی مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با هماهنگی‌ها و تدابیر صورت گرفته جهت کمک به تنظیم بازار، تخم مرغ تنظیم بازار با قیمت ۱۱ هزارتومان به ازای هرکیلو از ۱۴ تیرماه در بازار میوه و تره‌بار و ۲۸ فروشگاه های شهرداری توزیع و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
او افزود: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب و امکان دسترسی آسان شهروندان به کالاهای تنظیم بازار با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با سازمان صنعت، معدن و تجارت، بازارهای میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهرداری در تمام مناطق شهری با پراکنش مناسب و نظارت مستمر، آمادگی صددرصدی را در توزیع و عرضه اقلام تنظیم بازار دارد.
مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: از نیمه اول تیرماه تا کنون بیش از ۶ تن تخم مرغ تنظیم بازار در تمام بازارهای میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهرداری و ۱۵ تن مرغ منجمد داخلی تنظیم بازار در تمام فروشگاه‌های شهرداری توزیع و عرضه شده است و در روزهای آینده طبق هماهنگی، شکر تنظیم بازار نیز در این فروشگاه‌ها توزیع خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.