فرماندار ویژه سبزوار گفت: با توجه به روند صعودی ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان، محدودیت‌هایی اعمال شده است که در صورت رعایت نکردن آن با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

محدودیت‌های کرونایی در سبزوار برقرار شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد برادران امروز  در نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان سبزوار افزود: در ستاد مقابله با کرونای شهرستان برای پیشگیری از گسترش این بیماری تصمیم گرفته شد برگزاری مراسم عروسی و عزاداری در تالارها، باغ تالارها، مساجد، حسینیه‌ها و منازل ممنوع شود.
وی ادامه داد: مقرر شد فعالیت شهربازی‌های سرپوشیده و کافه‌های سنتی ممنوع باشد و با عرضه قلیان در رستوران‌ها برخورد جدی صورت بگیرد.
 فرماندار ویژه سبزوار گفت: اخطارهای لازم به آرایشگاه‌های زنانه و مردانه داده شده است و محل کسب و کار صاحبان صنوفی که پروتکلهای بهداشتی و موارد پیشگیری از شیوع کرونا را رعایت نکنند پس از اخطار مهر و موم می‌شود.
برادران افزود: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار و مرکز بهداشت و درمان این شهرستان نیز به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای صنفی مختلف نظارت دارند و با تخلفات برخورد می شود.
وی اضافه کرد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۴۸ هزار و ۳۷۹ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری جان ۱۲ هزار و ۸۴ تن را در کشور گرفته است.  

همچنین تاکنون ۲۰۹ هزار و ۴۶۳ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.