همدان _رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:۲۵ مرکز غربالگری بیماری کرونا در استان همدان وجود دارد وتا کنون تعداد ۸ هزار۵ نمونه گیری انجام شده است.

۲۵ مرکز غربالگری بیماری کرونا در استان همدان فعال است
به گزارش قدس آنلاین، رشید حیدری‌مقدم  اظهار کرد: شمال استان همدان از نظر کرونا وضعیت بهتری دارد و شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و تویسرکان در وضعیت قرمز قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه روند بستری و افزایش تخت‌ها افزایشی است، عنوان کرد: تعداد ۲۵ مرکز غربالگری در استان همدان وجود دارد و تاکنون تعداد ۸ هزار و ۵ نمونه‌گیری انجام شده و بیشترین آمار مرگ و میر در جمعیت بالای ۶۰ سال است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  با ابراز خرسندی از اینکه بروز مرگ در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان وجود نداشته است، گفت: مراکز ۱۶ ساعته در سراسر استان همدان خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.
حیدری‌مقدم بازگشایی‌ها، گردش غیرمعقول جمعیت و تردد خارج استانی به داخل استان را از عوامل افزایش آمار مبتلایان به کرونا عنوان کرد و گفت: همدان از نظر ثبت اطلاعات صنوف در سامانه وضعیت خوبی دارد.
وی با یادآوری اینکه همدان دومین استانی بود که بعد از انستیتوپاستور اقدامات آزمایشگاهی کرونا را انجام داد، با اشاره به روند افزایشی در بیماران از نیمه اول تیرماه، اظهار کرد: شرایط به نسبت سایر مناطق تغییر کرد و بستری و فوتی‌ها افزایش یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.