براساس تأیید اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تمام دیدارهای باقیمانده از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه میزبان دیدارها برگزار خواهد شد.

دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه میزبان برگزار خواهد شد

قدس آنلاین :یوفا پیش از آنکه تصمیم بگیرد دیدارهای مرحله یک چهارم به بعد این تورنمنت را به لیسبون پرتغال منتقل کند، در بحبوحه جهانگیری ویروس کرونا نگرانی خود را در خصوص امکان پذیر بودن برگزاری دیدارهای باقیمانده مرحله یک هشتم در کشورهای مختلف ابراز کرده بوده بود.

با این حال، باشگاه‌هایی که قرار بود دیدارهای خود را در خانه برگزار کنند، تاکید داشتند که باید بتوانند در زمین خود از حریف میزبانی کنند.

براساس اعلام یوفا، تمام دیدارها پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

سیتی در دیدار رفت رئال را با نتیجه ۲ بر یک در برنابئو شکست داده بود و تصور می‌کرد که اگر امتیاز میزبانی را از دست دهد، عدالت برقرار نشده است. و حالا با اعلام بالاترین نهاد اجرایی فوتبال اروپا، تمام دیدارهای باقیمانده در خانه میزبانان برگزار خواهد شد و بدین ترتیب بایرن در مونیخ از چلسی پذیرایی می‌کند (دیدار رفت سه بر صفر به سود بایرن تمام شد)، بارسلونا در نیوکمپ از ناپولی میزبانی می‌کند (دیدار رفت با تساوی یک بر یک به پایان رسید) و یوونتوس در تورین با لیون مصاف می‌کند (دیدار رفت با شکست یک بر صفر تیم ایتالیایی تمام شد.)

در دور برگشت مرحله یک هشتم لیگ اروپا نیز منچستریونایتد باید در منچستر از لینز میزبانی کرده و ولورهمپتون نیز در مالینیو میزبان المپیاکوس خواهد بود.

دیدار تیم‌های اینترمیلان و ختافه، سویا و آ.اس رم نیز به صورت تک بازی در آلمان برگزار خواهد شد.

مراحل یک چهارم، نیمه نهایی و فینال لیگ اروپا در قالب مینی تورنمنت هشت تیمه در شهرهای کلن، دویسبورگ، دوسلدورف و گلنزکرشن و در فاصله ۱۰ تا ۲۱ آگوست برگزار خواهد شد.

با تأیید یوفا تمام تیم‌ها در هر دو تورنمنت می‌توانند سه بازیکن دیگر به فهرست خود اضافه کنند البته این بازیکن باید پیش از جهانگیری در باشگاه به ثبت رسیده باشد.

سوپرکاپ یوفا یعنی برنده این دو تورنمنت، ۲۴ سپتامبر (پنجشنبه سوم مهرماه) در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.