مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی اظهار کرد: جمعی از علما و خدام بارگاه امام رضا(ع) با اجتماع در حرم مطهر رضوی برای شکست کرونا به درگاه الهی دعا و استغاثه کردند.

استغاثه خدام بارگاه منور رضوی به درگاه الهی برای شکست کرونا

به گزارش قدس آنلاین، محمد توکلی گفت: جمعی از علمای شهر مشهد، خدام بارگاه منور رضوی و عموم زائران و مجاوران با اجتماع در صحن انقلاب حرم مطهر رضوی دست به دعا برداشتند و امام رضا(ع) را واسطه قرار دادند تا خداوند این بلا و بیماری را از جامعه بشریت بزداید.
وی افزود: اکنون که دنیا دچار این ویروس منحوس شده و راه درمانی هنوز برای آن یافت نشده، تمام مردم می‌بایست رو به درگاه الهی بیاورند و با تضرع و زاری برای رفع این بلا از خداوند و ائمه اطهار(ع) کمک بخواهند.
توکلی ادامه داد: در روایتی از امام رضا(ع) نقل شده که فرمودند: « لِکُلِّ داءٍ دُعاءٌ: برای هر بیماری دارویی است»؛ ما هم به پیروی از ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) علاوه بر رعایت دستورات پزشکی دست به دعا شدیم و به تضرع پرداختیم تا این بلا از جامعه بشری دور شود.
مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: این مراسم معنوی از ۲۰ دقیقه بامداد با قرائت دعای کمیل آغاز شد و تا پیش از نماز صبح با مناجات خوانی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) ادامه داشت.  
گفتنی است، شبکه های افق، خراسان رضوی و قرآن این مراسم معنوی را زنده و مستقیم برای عموم علاقمندان پوشش دادند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.