۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
کد خبر: 711283

رییس دفتر نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، خبر ابتلای این نماینده مجلس را تایید کرد.

قدس آنلاین: عبدالعلی شریفی‌نیا روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا در این خصوص اظهارداشت: روز یکشنبه هفته جاری سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند پس از سخنرانی در صحن مجلس به‌دلیل ضعف به وجود آمده به پزشک مراجعه کرد که بعد از بررسی‌های اولیه مشخص شد که وی علائم اولیه ابتلا به ویروس کرونا را دارد.

وی ادامه‌داد: در نهایت از این نماینده مجلس تست تشخیص کرونا گرفته شد که نتیجه آن مثبت بود و هم اکنون مراحل درمانی لازم را طی می‌کند.

رییس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های شوشتر و گتوند تصریح‌کرد: گیلانی در حال حاضر در بیمارستان بقیه الله تهران بستری است و همزمان که وی مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد، دچار سر درد، تب و درد عضلانی است.

شریفی نیا یادآورشد: مشاهدات صورت گرفته از سی‌تی‌اسکن انجام شده از این نماینده مجلس حاکی از این است که بافت ریوی وی دچار آسیب نشده است.

او با بیان اینکه تب سهراب گیلانی رو به کاهش است، گفت: در حال حاضر وی دچار درد عضلانی و سردرد شدید است ولی اخبار مربوط به وخامت حال این نماینده مجلس به هیچ وجه صحت ندارد.

سهراب گیلانی پنجمین نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی است که به ویروس کرونا مبتلا شده است.

خوزستان هفتمین هفته خود را در وضعیت قرمز کرونا سپری می‌کند و در حال حاضر این استان جزو مناطق خیلی پرخطر کرونا به شمار می‌رود.

شهرهای دزفول، آبادان، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، امیدیه، اندیمشک، ماهشهر، مسجدسلیمان، هندیجان و گتوند در وضعیت قرمز، شهرهای اهواز، بهبهان، حمیدیه و خرمشهر در وضعیت نارنجی و شهرهای آغاجاری، اندیکا، ایذه، باغملک، باوی، دشت آزادگان، رامشیر، شادگان، لالی، هفتکل و هویزه در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.